french vanilla yksi suosikeista täälläpäin :D
Printable View
Sama. :D Huomasin vasta kun oli tilaamassa lisää. Gummy bears olikin sitten pettymys, aivan liian makeaa höyrytettäväksi muusta kuin semihuonosta bogesta.
Topicin aiheesta, kaikki kolme psv:n tupakkamakua mitä testannu (outlaw,honey- ja flue-cured) yhtä järkyttäviä.
Ite tykästynyt kentucky woodeihin. siirappinen sivumaku. minnesota menthol kuitenkin paras VRältä tähän mennessä imo mitä oon maistanu. kaameimpia kokemuksia taas whizmix ry4 (maistuu urealta) ja finnvapen bubblegum. Aivan liian makea.
Niin kyllä määkin applewoodia saan menemään, 90ml kaapissa. Yritin vaan olla vitsikäs.
Wizmix RY4:kin menee, sitäkin 100ml varastossa. Ensin ostin 10ml kokeiluun, oikein herkullista kuten seuraava 30ml:kin. Sitten seuraava iso plo olikin vähemmän toffeista ja kuivempaa muttei pahaa sekään, joten otin sit kerralla noi 2x50ml. Saiskos noihin makeutta sweetenerillä vai meneekö hullummaksi?
Kyllä ne varmaan nämä viime tilauksessa Inwera Flavoursilta tulleet Tobacco Imperator ja US Red Mix ovat. :antismoke:
Tuli vastaan kauhein maku ikinä: Halo Shamrock 12 mg. Todella tunkkainen tumma kaakao ja pienen pieni häivähdys minttua. Ei tuo Twisted Javakaan vakuuttanut, aivan kuin palanutta kermaa+perus cappucino. Halon menthol maut tosin ovat oikein hyviä.
Testattu: Lambo v2+CE4 clearo/Phoenix RDA
Jätin ihan suosiolla tilaamatta ton shamrokin, kun jo berlgian cocoa oli niin yrjöttävää, ettei pystyny imailemaan. Vielä minttua tohon, ni takuuvarma huutoyrjö :D
Pakko oli lopettaa toimistolla höyryäminen, kun olin itsepäisyyspäivänä töissä ja yhtäkkiä haistoin sen löyhkän, joka tuosta irtoaa. Samalla tajusin sen, että jokainen joka meikäläisen huoneeseen tulee haistaa myös saman kananpaskan katkun.
Tai oikeastaan lopetin omassa huoneessa höyryämisen ja siirryin koodarin huoneeseen. :D Se siellä samoja paskoja kuitenkin tupruttelee, mut vieraita käy moninverroin vähemmän.
E: Tämähän siis erittäin OT ja Halon nesteet parasta evah. Haju vaan pahin.
Kaverin sekoittama flavourart Tammi.
Finnvape gingerbread. Maistuu enemmän joulukuusen havuilta kun piparkakulta
Decadent Vapours: Green Cow
Ihan joltain parfyymilta maistuu. Liialta parfyymilta haisevat tai "tuoksuvat" naiset eivät ole kovin mukava kokemus, mutta jos parfyymia täytyy vielä vapotella niin hyi helvetti.
Joo toi oli kyl ihme litku; ekaks oli et vau, mutta sitten oli että ei helevetti.
Ja vielä 18mg, kun muutoin oon jo siirtyny 6-10mg :D
Antaa sen "kypsyä" tuolla kaapissa vielä pari viik... vuotta.
"Energy cow" (11mg), hyi stna..
Ajattelin että jospa sitä juodessa voisi käyttää tuonkin että ei mene hukkaan, eikä maistunutkaan kännissä sitten niin pahalle mutta se kurkkukipu vielä päälle :'(
Tai ei siis varsinaisesti kurkkukipu, vaan kuiva.
Vaikka en vielä aloittelijana ole hirveästi eri nesteitä ole ehtinyt maistella, niin helposti kyllä kamalin kokemus olis WizMix Rose/Turkish.
Eli tämä http://www.ecigwizard.com/en/offers-...h-delight.html
En oikein osaa kuvailla makua, jotain aivan hirvittävää kuitenkin. Haiseekin ihan pa*kasille ruusuille.
nyt on taas sellanen päivä ku kaikki maistaa paskalle tai tympii kydällä.
paniikki nappia on painettu ja apuja tulossa mutta siihen asti mennään menthol/bleberry/bikini martini ja luksus blend rajoittimena...nii kait mä jo kerroin et noi kaikki on samassa tankissa :D
Tämä voi tulla aika puun takaa monelle ja yllätyksenä,
mutta nyt kun tuossa phoenix domella drippailin halon captain jackia niin on kyllä
karmein liquid mitä olen ikinä höyrytellyt.. päänsärkyä pukkas heti.
toivottavasti maku muuttuu kun tuulettaa putelia... PITKÄÄN..
Mun mielestä kapu jaska on yks parhaimmista nesteistä!!!!
Mun mielestä kapu jaska on yksi hirveimmistä nesteistä ja se parfyymin haju/maku tuottaa välittömän päänsäryn.
Hyvät höyryttelijät!
Todella antoisaa lukea kommenttejanne. Niiden pohjalta on tullut valittua/vältettyä tiettyjä nesteitä.
Itse ostin pipesaucen long bottom leafia, vaikkakin se on jakanut mielipiteitä kovasti. Jo alku haju oli tyrmäävä. Kokeilin nestettä alkuun vivi novalla / ego ja normi voltit. Maku oli juuri sitä vetistä villasukkaa kuten joku täällä foorumilla olikin kuvannut.
Sama neste, boge XL ST ja voltit viiteen Woolla. Totaalinen yllätys. Maku muuttui täydellisesti ja höyryttelin ko. nestettä koko päivän. Nyt se on yksi "allday" suosikkini.
Siis makuja ja tottumuksia on monia. Nesteet toimivat eritavoin eri laitekokoonpanoilla. Meille kaikille olisi hyväksi, jos laittaisitte myös kommenteihin millä vehkeillä ja volteilla olette nesteitä testaillut. Ainakin näin noviisille höyryäjälle siitä olisi suunnatomasti apua.
Ihan totta. Suosikkinesteitä tulee helposti kokeiltua kaikilla mahdollisilla käsiin osuvilla laitteilla, etsien sitä kaikkein parasta komboa, mutta toisaalta jos jokin nestekokemus on vaikka drippailemalla tai euron bogella niin karmaiseva että siitä tänne asti intoutuu kirjoittamaan niin tuskin tulee ihan heti mieleen sotkea jotain uutta Vivi Novaa tai sadan euron kreikkalaista silicoineen mukaan tähän kyseiseen fiascoon. ;)
Kokeile lantrata sitä esim. VPG:llä.
Itse tein 24mg jackistä 10mg --- jackia 42%,dirty neutral base 0mg 58%
se pistävä kammottava maku ainakin katosi, mutta taisi kadota koko jaskan makukin..
Juurikin näin.
En itsessään Haloa dissaa ollenkaan, koska taasen pidän kovastikkin niiden Midnight Apple mausta (jota tilaan varmasti vaiheessa lisää), mitä taasen myöskin täällä on dissattu, mutta siinä ei ole ollenkaan niin hyökkäävä,voimakas ja pistävä maku kuin kapussa.
Belle Valente oli myös aika kammottavan makuista+hajuista suoraan pullosta korkattuna, se saa nyt tuulettua ainakin sen pari viikkoa
niinkuin moni on suositellut...
Höyryttelemisiin. :)
Cpt jack on tosi hyvä neste tuuletettuna, karmeinta on ehkä ollut kaikki methol saippualitkut ja Green Steam :)
1.Decadent Vapours Green Cow- maistu ihan saippualle/hajuvedelle 2.Vermillion River Kentucky Vanilla maistui ja haisi hikiselle villasukalle.
Nyt taisi tulla postista todellista törkyä!
Libery Fligtsilta tuli XO supreme 18mg:sta VG:ä Maku muistuttaa lähinnä denaturoitua spriitä. No putelit tuulettumaan pariksi viikoksi. Onko kellään kokemuksia ko. litkusta? Mihin sitä voisi sotkea jotta saisi sen edes maistumaan edes kohtuulliselta ellei tuulettelu auta? Tosin ajatus oli alun perin sotkea se johonkin tupakin/ sikarin makuun.
Inan tiivisteistä Tobacco ja Camel. Jälkimmäinen pahee. Ei oo auttanu aika, seossuhde tai eri pohjat. Camelin käytän nestepolttoihin ja Tobaccon höyrytän hampaat irvessä.
Edit. Kokeiltu vaikka millä volteilla, kartoilla(erilaisilla, useilla), drippaamalla, tankista, meshivehkeillä, ja pahimpana Ego-T-tankista Egolla. Kai se täytyy uskoa ettei vaan maistu mulle. :D