Vs: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED
Pakkohan tätä ihmenestettä oli tilata puteli. En malttanut odottaa 12 mg versiota, vaan tilasin 18 mg:tä heti kun tieto saatavuudesta tuli. Pelkiltään maistui ihan ok:lle, mutta auta armias kun vihdoin tuli tilaisuus höyrytellä tätä parin oluen jälkeen... Jagerbomb sopii ku nenä päähän kaljan kanssa, nimittäin loppu alta aikayksikön ampulli (karto) ja lisää ois tehny mieli heti.
Ehdottomasti yksi all-time-favourite mehu (tosin, eipä noita nyt hirveen paljoa ole tullut maisteluta). Muutenkin aika tyytyväinen FSUSA:n laatuun ja valikoimaan.
Viikon verran höyrynnyt jagerbomb. Kyllähän se ihan toimiva liemi on! Tulee varmasti tilattua uudestaankin. Kannattaa tosiaan käydä laittaa se ilmoituspyyntö ja heti mennä tekee tilausta kun saa ilmoituksen. Itse menin 3 tunnin viiveellä ja oli jekkupommit jo vähissä. Piti ottaa pari pikkupulloo. Seuraavaki pitää päästä kokeilemaan vermillionin sitruunaa ja sitä salmiakkia on saatava!
En tiedä mihin on jäänyt mun tilaus? Ei ole tullut postista mitään ilmoitusta saapumisesta. 9.12 tuli ilmoitus: Your order has been shipped. Otin sillä halvimmalla kuljetuksella. Ovatko muut samasta erästä tilanneet saaneet jo jekkupomminsa?
9.12.2011 shipped ja matkalla vielä. Eli ei oo muutkaan saanut. Saas nähdä tupsahtaako postiluukusta huomenna :P
Mullapa shipped 12.12 ja minä toivoin että tulis huomenna mutta epä taida tullakkaan jos ei teille oo vielä tullu :(
Kyllä mulle tuli viime viikolla Jekut. Oisko ollu 9.12 lähteny matkaan. Ei vielä sytyttäny tuo maku, mutta kaipa se siitä.
Tulihan mulle tänään 30ml pullo jagerbombia :)
Paketti joka oli lähtenyt matkaan 13.12.2011 saapui tänään mulle. Mutta tilasin myös toisenki setin ja sillä on lähetyspäivä 9.12.2011 eikä sitä ole vielä tullut.
Mitenköhän tää toinen tilaus oli päässy edelle. Ja molemmat tilattu halvimmalla toimituksella.
Re: PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED
Myöskin 9.12 lähetetty, eikä vieläkään jekut perillä. Odottavan aika on pitkä.
PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED
Taitaa kaikki 9. päivä lähteneet Jekut olla kateissa. Vai onko joku saanut?
Eipä näkynyt täälläkään tänään vaikka jo vähän odottelin saapuvaksi....
perille tuli viime viikolla tilattu paketti, voin liittyä ylistäjien joukkoon... mahtava neste
dodii!
Tänään tuli paketti velholta joka sisälsi tätä kuluisaa nestettä!
Neste: FSUS Jagerbomb
Nic: 18mg
Laite: eGo-T 900mAh + CE2 Giantomier 3.7ml
Eli carton tankkaus sujui hyvin, neulalla laitettu n.3ml nestettä ilman ongelmia ja ei muuta ku carto kiinni akkuun ja sitte vetämään ekat höyryt, maku heikko ja vähän höyryä
Toinen imu, maistui palaneelta, johtuu varmaan cartosta ( ei oo kokemusta noista giantomizerista ennen tätä) annoin nesteen olla vähän aikaa cartossa ja vähän pyörettelin sitä.
kolmas imu, maku vieläkin hieman heikko, runsaasti höyryä , kurkkutuntuma oli ihan <3
Nyt tästä vedetty sellanen 20-30 imua ja maku tuntuu tulevan enemmän ja enemmän jokaisesta imusta mutta ei siltikään vielä mikään "kunnon" maku kokemus
Tähän asti tämä maku joka on tästä tähän asti tullut on vai niin jumalattoman hyvää että nyt ymmärrän miks tämä on niin ylistetty neste!!
Arvostelu
Jagerbomb 9.5/10 (Nothings perfect)
giantomizeri 5/10 (Tähän asti)
Edelleen oma 9.12 lähetetty jekku tulematta...taisi jäädä joulujekut saamatta :(
mitenkäs te jotka olette suoraan fsusa:lta tätä tilanneet, niin onko tuo seurantakoodi toiminut teillä suomessa vai onko paketti tullut suoraan kotiovelle?
postiin tais tulla.. ja ei paljoa lähetys numeroa kuulunu ainakaan itelle :P
No tänään tuli pommit ihan postilaatikkoon asti. Tilattu siis 8.12 ja shipped 9.12. Ensimaistiaiset ja sen verran hyvältä maistui, että tekisi mieli lähteä hakemaan Alkosta esikuvaa lasiin :smoke:
PREMIUM JAGERBOMB PRE-MIXED
Noniin, nyt pääsin tämän herkun pariin. Onhan tää nyt ihan härskin hyvää :D Suupielet täytyy nuolla höyryttelyn jälkeen ja makua irtoaa vielä suupielistäkin. Toisaalta maku on niin härski ja hyökkäävä, ettei varmaan kaikille sovi. Mieleen tuli lakritsi kurkkupastillit ja ripaus anista. Tykkään! 10 pistettä!
Ehdottomasti kaljotteluneste. Ei omaan makuun sovi ihan kokopäiväiseksi ja edellistä kompaten hieman härski selvinpäin, mutta parin alkoholipitoisen jälkeen saattaa mennä useampi milli illassa.