Onkos kukaan kokeillut Boba´s Prize nestettä jota Toscana Mall myy?
Printable View
Onkos kukaan kokeillut Boba´s Prize nestettä jota Toscana Mall myy?
Osittainen klooni, jossa valmistajan (toscana mall) mukaan mukana on myös jotain omaa makua...muuta tietoa ko. nesteestä ei ole. En oikein mielelläni kloonien kanssa pelaa...
Pistin tänään tilaukseen 30ml tätä. Toscanassa on viikonlopun ajan -20% ainakin kaikista nesteistä. Katsotaan varmaan viikon päästä mitä tämä sitten on.
Kävin kattelee alen takia josko löytyis jotain mukavaa, suomennusten takia premium alueella onkin "täysin paha" e-neste valmistaja... :) (Totally wicked) Ei mikään paras nimi e-neste yritykselle.. :D
Mulla ei toimi tuo alennuskoodi sen takia kun noita Tuscan Liquidin nesteitä tilaa niin ostoskoriin lisätään automaattisesti niistä yksi gifti jota ei saa pois.
Alennuskoodi ei toimi giftin kanssa yhdessä.
Ainakin kun itse tilasin niin koodeja oli rajoitetusti. Oliskohan jäänyt joku 20 koodia jäljelle.
Kookospaskaa!!!!!!!!!!! :crying:
toi on aika kovalla kädellä mun mielestä sellasta vanhaa ja märkää kaurakeksiä. Ei lähelläkään aitoa
Aitoahan saa vielä täältä jos on valmis maksamaan itsensä kipeäksi:
https://www.vapor-freak.de/Neu-im-So...n-Bobas-Bounty
noin sekasin mäkään en ole sentään. Just perjantaina pdz4:n kanssa jauhettiin luurissa tosta hinnasta. On sit niin saatanan suolainen, että hyllyyn jää
Kyllä näin on että hyllyyn jää noilla hinnoilla!
Joo mä just katoin että vois yhen pullon tilata ku tili tuli, mutta postikulut 9.90e. Siinä tulis millilitralle hintaa 1,9 euroa :lol:
jep, siihen viel joku alleen kuseva ato tms ja itku alkaa
Voi perkele....siksi pysytään toistaiseksi punaisessa PallMallissa...jahka tuota aitoa saa oikeaan/sopivaan hintaan...edes jostakin päin tellusta!!!!...joltakin ulkomaiselta foorumilta lueskelin...joku kehui Grumpys Hooch nimista litkua...jopa paremmaksi kuin Boba's Bounty...no hieman skeptisenä tilasin ja...odottelen postia....ja todennäköisesti petyn niin perkeleeeeeeesti!!!
Mistä tilasit tuota grumpys hoochia?
Saahan sitä alkuperäistä suoraan valmistajalta, mutta siinä täytyy ottaa sitten riski tilaamisen kanssa kun valikoimista ei löydy 0 mg -nestettä.
e: Jaa, eivät vieläkään tarjoa international shippingiä.