Alkuperäinen postaaja
savuton-1
Moi! Olen uusi täällä ja siksi että tilasin ECigWizardista aloitupakkauksen 510 Startter Kitin ja sitten tilasin vielä yhden ja jaoimme pojan kanssa 30v ne,nyt olen pulassa tavara missä olisi yksi,mikä se on höyrystin vai ianisaatori loppui.Savut loppuu ja ei tuolla kaupassa ole isoakkuista starttipakettia,enkä tiedä mitä tilaisin yksittäin tähän sarjaan,että ei menisi viikko hukkan,jonka olen ollut polttamatta oikeita,voiko joku neuvoa,mitä tilaan lentorahtina,se kun tuntuu tulevan äkkiä,ehkä selviäisin jollain konstin siihen saakka.Täytin väärin,vuotivat ulos sitä eivät kestäneet,nyt laitoin viimeiseen 5-6 tippaa,en alottaisi enää 42 vuotta riittäisi minulle.Näistä tulee hiukan savua vielä.Tuli tähän saman kirjoitukseen,joten jatkan n.50km Turusta 41 tietä,ei helppo paikka kun olen maalla.Mutta jos tiedän,mikä ianosaatori käy tähän varteen tai mistä saa niitä isöja,kuinka täytetään,tämän opin hiukan liian myöhään.Tilaisin startti paketin uudestaan,mikä toimii kauan,kun olen tälläkin pärjännyt tai näillä 3:klme nyt vaan akku loppuu 10:menessä minuutissa ei tosiaan paljoa savuta.