Yritän takaisin tähän höyryttelyyn - pakko onnistua!
Höyryttelin 2,5 vuotta ja hankin kaikki mahdolliset vehkeet eGosta Swaniin ja Ithakaan ja oli siinä paljon käyttämäni Somppu hybridi ja Provarikin tuli hankittua.
Notkuin täällä ja olin täysin myyty. Sitten yhtäkkiä: unohtui koko asia, ja aloin taas polttaa :(
Nyt on vuosi varmaan ellei enempikin mennyt, etten ole saanut höyrystä "sitä jotain". :facepalm:
Nyt on jonkin aikaa ollut kova tahto päästä takaisin tähän skeneen, ja pakko on onnistua nyt!
Kaikki hankkimani laitteet on edelleen olemassa, ja niillä kyllä pitäisi pärjätä. En jaksa enää käämejä vääntää enkä todellakaan Itkahaa jaksa värkätä! Yritänkin nyt Swanilla ja Atlantis-clearolla. Kyllä, kyllä minulle riittää *hyvin* se 20 wattia mikä tästä irtoaa tuoreella akulla.
Ongelma on se, että
- jokin puuttuu.
- puuttuu se automaatio, että kun on nikkikset niin ottaisi vapottimen käteen ja alkaisi höyrytä! Mieluummin on pukenut kaiken mahdollisen päälle ja kömpinyt 25 asteen pakkaseen ulos! Hankin siihenkin tarvikkeet: karvavuorilliset kroksit, jotka on helppo puikata jalkaan ulos mennessä ;)
Kun aikoinaan höyrytin, niin olin tiputtanut niksat jonnekin 6 mg tasolle, vaikka aloitin aikoinaan 24 mg nesteillä. Nyt tuntuu ettei siitä saa mitään, ja taas yritän maksiminikoilla. Ja kyl siitä nikotiinia saa!
Mutta se jokin puuttuu. Muistan kyllä kun silloin joskus maistui rööki paskalle, mutta nyt sitä vain kaipaa. Mutta ei, tahdon päästä röökistä eroon, ja tahdon tehdä sen höyryllä!
Läpi harmaan kiven.
Siksi tämä aloitus nyt tässä. Onko muita samanlaisia (ollut)?