Ensimmäisen modin hankkiminen / L-Rider Lambo 6.0
Moro! Olen hetki sitten aloittanut vakituisen höyryttelyn, poltan röökiä edelleen mutta olen höyrytellessä huomannut ettei tarvitse käydä niin usein tupakalla.
Ensimmäiset laitteeni hommasin jo tämän vuoden tammikuussa ja nyt taas innostuin. Akkuina tällä hetkellä Smok Winder 1300 mAh VV-akku sekä pari perus 900 mAh eGo-akkua. Nyt olisin kiinnostunut hankkimaan ensimmäisen modini, kun tuntuu ettei tuossa 1300:ssakaan akku/teho piisaa.
Olen katsellut useita vaihtoehtoja ja budjettini on pieni: max n. 60 euroa. Eli vaihtoehdot:
- Vamo V2 (ottaisin V3:n mutta en pidä sen ulkonäöstä)
- Lambo 4.0
- Innokin iTaste SVD
- Lambo 6.0
Haluaisin mielellään sellaisen modin, joka on sekä VV että VW. Näin saisin testailla parhaiten eri variaatioita. Putken koolla ei sinänsä ole väliä mutta haluaisin käyttää 18650-akkuja niiden keston takia. ELI KYSYMYKSEEN: Mikä noista on teidän mielestä paras vaihtoehto? Katsoin myös eVic 1.3:a, mutta hinta on liian kova ja tehoa ja jännitettä liian vähän.
TOINEN KYSYMYS: Onko kellään vielä mitään kokemusta tuosta L-Riderin Lambo 6.0:sta? Mistään en ole löytänyt mitään muuta kuin saksankielisiä arvosteluita ja luonnollisesti en sitä kieltä hirveästi osaa. Tänne vain risut ja ruusut sille laitteelle, jos on kokemusta. Outoa, että se on ollut jo jonkin aikaa markkinoilla, eikä kukaan jenkki tai vastaava englantia puhuva ole kirjoittanut/tehnyt videoarvostelua siitä. En ainakaan ole löytänyt.
Kiitos kaikille avunantajille jo etukäteen!