Avataan nyt tällekkin oma ketju keskustelua varten.
Tuolta saa IPV V2 box-mod VW-mod säädettävä 50W musta
Printable View
Avataan nyt tällekkin oma ketju keskustelua varten.
Tuolta saa IPV V2 box-mod VW-mod säädettävä 50W musta
Tässä kohta viikon laitetta päivittäin käyttänyt, eikä vieläkään mitään valittamista. Hipaisukytkin on kyllä omasta mielestäni ihan turha. Ekan päivän sillä jaksoi leikkiä, mutta tuntuu vaan ihan hullulta tulittaa siitä aton vierestä. Oma kalikka oli Busardon tekelettä paremmin viimeistelty. Ei mitään roiskeita missään, eikä vinoa kantta. Plus kontaktin ruuvi on ehkä aavistuksen liian pitkä. Kaiffarilla jää pienenpieni rako aton ja kalikan väliin. Akun ajaa kivan alas. Danilla mittasin kun tuli akun alhaisen varauksen ulina ruutuun, ja 3.2 volttia oli lukema. Akkuna oli LG 2500 mAh akku. Mitäs muuta? Eipä mitään. Mä tykkään ja suosittelen vieläkin.
Taidanpa laittaa tilaukseen, on se niin kohuttu boxi :rolleyes:
Lainaus:
Harmi että Pena sai huonon kalikan. Toi stepdownin puuttuminen oli vähän kyllä ylläri. No, onneks tulittelen tällä senverran lujaa etten tarvi stepdownia.
Ylläoleva on lainaus (Tepan tekstiä) toisesta (Busardon) ketjusta. En jaksa katsoa enkä toisaalta edes ymmärrä ko. henkilön videoita, mutta siitäpä ei ole nyt kyse...
Olen tainnut pudota kärryiltä jo aikoja sitten, mutta mikä tämä stepdown on... tai paremminkin, mitä se näiden boksien yhteydessä tarkoittaa? :confused:
Stepdown meinaa sitä, että kyseinen laite ei kykene alittamaan akkujännitettä. Eli vaikka näytöllä lukis 3.1 v, mutta akussa on 4v niin neljällä mennäään.
Piiri pystyy antamaan vähemmän, kuin akussa jäljellä olevan jännitteen höyrystimelle.
Rehellisesti sanottuna mun on vähän vaikea kuvitella skenaariota, missä joku haluaisi niin tehdä.
Ootko Teppa ladannut tuolla piuhalla vai vaihtanut aina akun kiltisti...?
Mä olen tuon kerran nyt ladannut ihan piuhalla ja iphonen verkkovirta adapterilla.
Illan käyttö kokemuksella, oon ihan liekeissä tuon kanssa. kunhan nyt vaan kestää käyttöä ja niin eteenpäin.
Onko teidän yksilöissä ollut tasanen se reuna siinä 510-liittimen vieressä?
Kyllä tuo mulla on ainakin tasainen. On kyllä hyvät fiilikset tän boxin suhteen, onhan tässä vuoden takuukin jos jotain tulee, tietenkin edellyttäen että takuuasiat toimii sujuvasti. Viimeistely on kyllä kohdallaan vrt. Busardon laatikkoon...
Varovaisen kiinnostunut olin tästä, mutta Busardon videosta ei kyllä kovin imartelevaa kuvaa saanut.
Oon lataillu ihan kännykän laturilla ja piuhalla. Ei mitään narinaa sen suhteen. En huomannut mitään kuumenemista tai muuta outoa.
Kannattaako tuolta tilata --> http://www.spaincigar.es/epages/eb80...cts/IPV-V2-50W
Parissa päivässä sulla kourassa.
Kalliit postit
Paljonkos tuolla on sit noi postit?
Olikohan 15€, tulee upsilla.
Silti halvempi lun Puffilta :D no mut siis ymmärrän sen seikan et puffilta saa parissa pvssä, jonka takia useimmat maksaa enemmän ja tuolt spaaniasta saa hieman halvemmalla mutta menee se viikon verran et on perillä. Itse kannatan rahatiöanteen vuoksi halvempaa :)
Ei kun tulee parissa päivässä niin kun tossa aiemmin jo sanoin.
Reilun kympin säästö.... Kyllähän nyt ilman muuta kannattaa tukea kotimaista kauppiasta ennemmin kuin epsanjan Jorgosta.