Jos omistat lämpösäädettävän modin, niin käytätkö myös tätä ominaisuutta vai onko lämmönsäätely vain turha lisäominaisuus?
Printable View
Jos omistat lämpösäädettävän modin, niin käytätkö myös tätä ominaisuutta vai onko lämmönsäätely vain turha lisäominaisuus?
Kyllä sitä aina tulee kokeiltua, useimmiten drippereissä.
Ei vaan vielä oo saanu semmoisia höyryjä mitä kanthalista, tosin kanthalsetupit on enimmäkseen claptoneita nykyään.
SS-langastakin claptoneita vääntänyt mutta aina siellä joku muuttaa resistanssia tai jostain jostain muusta syystä ei toimi lämmönsäätö.
Minä olen kokeillut joka laitteessani ja joka atolla myös lämmönsäätöä, mutta olen sen nyt todennut tarpeettomaksi. Omalla käyttötavallani se ei tuo mitään lisäarvoa höyryttelyyni, mutta jatkuvaa säätöä ynnä hampaidenkiristystä kylläkin. En enää yritä. Rosterilanka toimii erinomaisesti wattipuolella ja antaa erinomaisen maun. Strupöin tekotaito on paras vakuutus kuivia imuja vastaan.
Eipä tule lämmönsäätöä juuri käytettyä. Ainoa hyvä puoli lämmönsäädössä on, että se vähän huonompikin setup kyllä höyryää vaikka aloittelijalla. Laitteen elektroniikka huolehtii toimivuudesta. Tosin laitteesta riippuen toimivuus on mitä sattuu. Eli siis eipä tule juuri käytettyä enää.
Joko se suurin hype ois lämmönsäädöstä hävinnyt pikkuhiljaa? Vitunmoista säätämistä kun kuitenkin lähes kaikki nykyajan leirot antaa helvetin hyvää makua ilman kärähtämisen pelkoa.
Kyllähän suurin osa on siirtynyt clearoihin juuri helppouden takia niin miksi ottaa riesaks ikuisen säätämisen?
Jos ja kun haluan hifistellä niin nappaan gennyn kouraan, siinä jää äsässät sun muut hifistelylangat lähtöviivalle :lol:
No aika paskaahan se lämpösäätö on ollu. Ei tuo ainakaan omaan höyryttelyyn mitään lisäarvoa. Lähinnä vaan vittumaisempia setupoida nuo lämpölangat. Gennyissä teoriassa kiva, mutta koska mesh ja lämpö, niin eihän se toimi:laugh:. Kaikkea on kokeiltu ja kanthaalilla jatketaan, niin pimpulin ku kanaverkon kannsa.
On se vaa helppoa, puoltoista kuukautta ja vajaan litran verran höyryttänyt samoilla kangerin ssocc nikkeleillä ja toimii. Ei oo karstaa ja pumpulit valkeina. Laiskalle sopii nämä :blushing:
Rosterilankaa tuli juuri ja jää nähtävksi millä höyryää seuraava kuukausi
Eipä tule itse käytettyä lämmönsäätöä, kokeiltu kylläkin on. Jos käyttäisin valmisatoja, niin ehkä sitten voisi testailla uudestaan.
Ei tule täälläkään käytettyä,nikkelillä vaan kokeiltu tosin, kai sitä vielä piruuttaan kokeilee jahka natsilankaa löytyy jostain.
Ainoo missä toimii jotenkuten on sx-mini M class.
Kokeiltu on. Samalla todettu että ei ole oma juttu. Ei ne pumpulit kanthalillakaan pala, jos vetää edes jonkinlaisella maalaisjärjellä.
Ja ainakin Ipv d2:ssa lämmönsäätö imi akun aivan s**tanan nopeasti tyhjiin. Kanthaalilla 2x parempi akunkesto, vaikka vähintäänkin samoilla tehoilla ajellaan.
Tulihan tuota nikkelillä ja titaanilla testailtua, mutta noi langat ei sopineet mun makuuni, eikä olooni ollenkaan. SS tuntuu toimivan ihan yhtä hyvin wattipuolella, joten sillä ajellaan. Kanthal myös mukana vakiokäytössä.
Mä käytän, en tosin siksi että se olisi jotenkin parempi kuin kanthal vaan siksi kun se on mahdollista. Maussa tai höyryn määrässä en ole pahemmin eroja huomannut, vaikka vieritestissä ollut samanaikaisesti samoilla nesteillä Subtank Mini x2 (toisessa nikkeli, toisessa kanthal) tai Lemo 2 x3 (Ni/Ti ja kanthal). Mutta...tärkeintähän ei ole laite vaan monta laitetta ominaisuuksilla joilla ei välttämättä edes tee mitään.
En käytä minäkään, ihan turha ominaisuus [emoji36]
Nyt on tässä pari päivää ajeltu SSV:n Ti langalla ja täytyy sanoa että kanthalit jää tästä eteenpäin laatikkoon. Maku on aavistuksen puhtaampi mutta lähinnä coili kestää puhtaampana pidempään. Aikaisemmin kokeilin noita vape mesh companyn Ti-lankoja ja antoi aivan järkyttävää metallin makua. Näillä SSV:n langoilla tätä ei ole esiintynyt. On myös ensimmäinen kerta kun TC toimii kuten pitääkin. Tähän asti olen ollut anti-TC, mutta nyt kääntyi kelkka kerta heitolla :love:
Laitteena VTC Mini + Hurricane.
Miten muka lämpösäätö vaikuttaa karstan kiertymisen vähenemiseen? Ei osaa ajaa 80km tunnissa ilman nopeudenrajoitintako?
Vaikea sanoa, mutta tässä nyt pari päivää testanneena coili on silmämääräisesti puhtaampi kuin kanthalilla sekä maku on pysynyt parempana. Kanthalilla yleensä kuivapoltan coilin muutaman tankin välein niin nyt on neljäs tankki menossa Ti:llä ja edelleen kirkas maku. Tehot on suutuntumalla samat.
E3li oot ajanut liian isoilla tehoilla wattisäätöisellä?