EA-jatkot tänne.
Yleistä vääntöä hinnoista ja hyödyistä.
Onko Darwin hintansa arvoinen?
Saako kiinanputkesta höyryt?
Printable View
EA-jatkot tänne.
Yleistä vääntöä hinnoista ja hyödyistä.
Onko Darwin hintansa arvoinen?
Saako kiinanputkesta höyryt?
mitä eroa on neljänkympin lavatubella ja kahdensadan provarilla? kummatkin on patterikoteloita
se provari on ihan oikeasti jokaisen euron arvoinen... kaikki muut myin pois tämän hankinnan jälkeen. baari vehjettä kuitenkin etsin ja vituttaa et menin alkuperäisen lavatubenkin myymään. välillä kun tulee vedettyä alkomaholia niin et aamulla on kengät ja sukatkin hukassa vaikka talvi olisi niin hirvittää et jollain tälläisellä reissulla tuo provari hukkuu. vamoa miettinyt juopottelu kaveriksi.
Minä ainakin huomaan pienen eron provarin ja vmaxin välillä
Helpompi käyttää vanha lava:)
Miks mulla oikeestaan on provari???
Pitänee hommata toi halpa kiinalainen patterikotelo::)
Kyl oonki ollu tyhmä ja maksanu pelkästä glamourista:-[
Puhumattakaan gg-vehkeistä:-[:-[:-[
mutta näin oikeasti, missä kulkee hinnan ja laadun raja? onko markkinoilla ylihintaisia laitteita? maksetaanko turhaa ylimääräistä blingblingistä?
Mutta missä on tseitsei eiku HHP???
Okei :)
G*S* 510 pötkylät? Ainakin ylihinnoiteltuja... Mun mielestä ainoastaan käytettyjen markkinoilla näkee törkeää yli hinnoittelua, ei niinkään modaajien myynnissä. Modaajilla menee kuitenkin duunia melkosesti noihin laitteisiin kun vielä ei monellakaan ole kauheaa automaattista kokoonpano jne linjastoa. Esimerkkinä voisi olla Shockwave jonka tekeminen maksoi enemmän kuin modi ja silti hinta oli yli 200 dollaria...
Tykkään Lambo 4:sta kun se oli niin halpa. Helppo viilata messinkistä 510-päätä lyhyemmäksi että saapi rosterikierteisen KF:n taas kiinni kun kertatippumisen jälkeen on Lambosta kierteet viturallaan. Toisaalta ulkonäkö paranee niin pitkään kun kierteitä riittää. :esmoke:
On ja maksetaan teoriassa, mutta jos olet markkinajohtaja ja sinulla ei ole kilpailijoita (samoilla spekseillä) niin on varaa pyytää.
Esimerkiksi ProVari on VV laitteissa aivan lyömätön noin 95 % hyötysuhteen ansiosta. Tuo johtuu todella kehittyneestä elektroniikasta, jossa kunnon prossut vääntää työtä. Mikäli arvostaa sitä, että akku kestää mahdollisimman pitkään ja saa ne voltit mitkä pyytää, niin siitä on valmis maksamaan ehkä "ylihintaakin".
Sitten tulee vielä nämä kauppiaiden katteet, ProVarin sisäänostohinta tukussa on noin 136 €, mutta kaikkienhan pitää jollain elää. Eikä siinä mitään, mielestäni se on mukavaa että näistä "sijoituksista" saa kuitenkin omansa takaisin, kuten vaikka ProVarista. Kiinanputkista en sanoisi samaa, korkeintaa saa maksaa kierrätysmaksut kun vie kaatopaikalle. :D
Sellainen vertaus, että mulla on uutena ostettu Omegan kello, joka maksoi silloin 2600 €. Se on nyt 9 vuotta vanha ja siitä huudetaan huomattavasti suurempia summia, mutta eipä ole tarvetta myydä... :esmoke:
Minun leipäalalla ton provarin hinta sisäänosto hinnasta laskettuna laitettaisiin liikkeessä lähemmäs 400€ kuin 200€ :D Aika olematon kate...
Kelloissa vain ei metalli väsy, eli kierteet eivät ala rahista, jousi menettää kimmoisuutensa tai liitin prakata.
No sekin on mahdollista näissä täysin mekaanisissa, jotka ottaa energian ranteen liikkeistä, eikä sisällä ollenkaan patteria. Sellainen siis kyseessä ja kiinakopio ei varmaan olis ihan näin kauaa kestäny... :) Tää Omega kestää varmaan pojalta pojalle?
Tähän käy kyllä hyvin se autovertaus että pääsehän sitä ladalla paikasta a paikkaan b ihan samaan tyyliin kuin audilla mutta audi on vain huomattavasti laadukkaampi materiaaleiltaan sekä mukavampi ajettava.
Sama vertaus käy jos verrataan vaikka lavatubea ja provaria:
- materiaalina muovi vs. teräs
- elektroniikka sisällä provarissa aivan eri tasolla kuin lavatubessa
Ja tietysti kannattaa tosiaan huomioida vielä se jälleenmyyntiarvo ihan niinkuin autoissakin, ladasta saat maksaa että pääset eroon mutta audista saat vielä mukavasti kun myyt sen eteenpäin :)