Kaasupoltin wickien yms polttamiseen
En äkkiseltään löytänyt moisista keskustelua ja tämähän on kuiten aika monelle oleellinen lisävaruste niin mistä moinen kannattaa käydä hakemassa tai tilata? Ja onko jostain suosituksia tai huonoja kokemuksia?
Useasti aina törmää aiheen tiimoilta että hae class ohlsonilta mutta ainakaan allekirjoittanut ei viitsi montaa sataa kilsaa ajaa sen vuoksi niin joku linkki ois kiva :D
Vs: Kaasupoltin wickien yms polttamiseen
Omani hain Hong Kong kaupasta. Hintaa tais olla 26€ ja on myös hyvä laitos. Honkkarin nettikaupasta ei tuota samaa löytynyt, mutta tässä kuva täsmälleen samasta tohosta:
http://www.beadinspirations.com/images/8697.jpg
Myös clasulta löytyy tohoja järkihintaan.
Ite oon Deal Extremestä tilannut useammankin erilaisen muutamalla hassulla eurolla. Kaikki on pelanneet, yhtään ihan sutta ei ole vielä osunut joukkoon.
Lähimmästä oikeasta työkalukaupasta Sievert Handyjet.
Minulla on tuollainen kovajuotoskäytössä.
Monta rihveliä on ollut vuosien varrella ennen kuin annoin periksi ja uskoin että työkaluissa ei ola raha hukassa vaikka vähemmälläkin käytöllä.
Clasulta ostin creme brulee-tohon :-[ , hinta parikymppiä ja 2v. takuu.
Toimii.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
24879
Clasulta ostin creme brulee-tohon :-[ , hinta parikymppiä ja 2v. takuu.
Toimii.
Sama täällä. Olen erittäin tyytyväinen siihen.
Onkos kukaan tilannut e-bay:sta? Jos olis suoraa linkkiä mitä vois suositella.. :) Näyttää olevan halvimmat 1$ Ei vaan hajuu, et mahtaako niiistä olla mihinkään? :)
Tarjoustalon uusimmassa mainoksessa oli vaihtosäiliöinen tarjouksessa 4,99€
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja Ukko-Pekka
Tarjoustalon uusimmassa mainoksessa oli vaihtosäiliöinen tarjouksessa 4,99€
Tarjoustalosta ostin vitosen polttimen, mut siinä on vaan täytettävä säiliö.
Mahtoko olla tämä?
Itse olen todennut että pienillä taskuun/kämmeneen menevillä tohoilla ei tahdo hapetus kunnolla onnistua.. Parempi vaan kerralla ostaa järeämpi ~15-30€ toho, niin ei tarvii olla heti uusimassa ja saa setupitkin toimimaan. ;)
Juu toi kraft. Vaatii kolmannen käden painamaan liipasinta
http://www.ebay.com/itm/Iroda-PT-220...item20af8eabc5
Tämmösen aikoinaan tilasin enkä ole kyllä katunut!Joo on vähän kalliimpi,mut jos on rahaa laittaa kalliisiin korjattaviin atoihin ni tuskin puristelee :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Mahtoko olla
tämä?
Itse olen todennut että pienillä taskuun/kämmeneen menevillä tohoilla ei tahdo hapetus kunnolla onnistua.. Parempi vaan kerralla ostaa järeämpi ~15-30€ toho, niin ei tarvii olla heti uusimassa ja saa setupitkin toimimaan. ;)
Joo tollanen löytyy ja oon ihan samaa mieltä. Järeempi hakusessa :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Partizaani
Kyllä toi hinta silti puristelee :D Kyllä varmasti on hyvä, mut en raaski noin kallista ostaa :P
Ite tilasin http://dx.com/p/jet-1300-c-butane-lighter-1320 Laadusta en tiedä, mutta ei ainakaan oo hinnalla pilattu. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Geotrix
Parempi ihan silican ja vastuslangan polttamiseen, ei tolla meshiä saa tarpeeksi lämmitettyä ja sitten kun alkaa meshi lämpeämään niin alkaa laitekin sulaa kädessä :laugh:
Joo, ei näitä millään sytkärillä hoidella :D