Elikkä kysyisin onko kokemusta venäjältä tuoduista nesteistä. Kaveri toi vaniljaa ja rommia mulle mutta, en ole vielä niistä höyryjä ottanu. Tuollaisia ovat: Dekang Ecis ???????? ??? ??????????? ???????
Kaitpa noita uskaltaa kokeilla?
jormaliisa
Printable View
Elikkä kysyisin onko kokemusta venäjältä tuoduista nesteistä. Kaveri toi vaniljaa ja rommia mulle mutta, en ole vielä niistä höyryjä ottanu. Tuollaisia ovat: Dekang Ecis ???????? ??? ??????????? ???????
Kaitpa noita uskaltaa kokeilla?
jormaliisa
Jättäisin kyllä väliin suosiolla.
Siis häh, ihan normi Dekangiahan nuo on. Luulisin että sieltä tulee edelleenkin suhteellisen puhtaat nesteet, Youtubesta löytyy videoita tehtaista. Kyllä niitä höyrytellä uskaltaa.
eiköhä ne samaa tavaraa oo ku mitä kiinalaiset tekee ja myy.
Voikos noita koepolttaa samoin, kuin Virosta katumyyjältä ostettua venäläistä vodkaa?
Ai niinku jos palaa vihreällä liekillä niin sitten sitä ja tätä...? :D Jättäisin itse kaikki vähääkään epämääräiset pois sitä varten että, luotettavilta myyjiltä saa nestettä mikä on halpaa ku saippua.
Miksei vois. Oisin itekkin ostanu jos ois vastaan tullu.
Eipä muuten mutta ovat aika edullisia siis tyyliin 1-2€ 10ml pullo. Vai liekö tuo edullista jos ostaa isoja määriä niin kait täältäkin saa edullisesti nesteitä?
Niin kun viestimäärä kertoo, olen aika alussa koko tässä hommassa!
En nyt tajua mikä venäläisessä voi olla vikana. Jos isosta kaupasta ostaa, niin niissä on sinetit ja on varmasti lisenssillä tehtyjä. Ei kukaan mitään miltään katukauppiaalta osta, enkä siellä oo sellasia juuri nähnytkään. Shishapiippua siellä poltetaan tosi paljon, ja niitä roippeita on myynnissä ihan kaupoissa.
Mahorka e-liquid olisi pakko testata. Oli kyllä pahaa röökiä.
Todellinen tupakkamaku :D
En tiedä mutta repesin jostain syystä nimimerkille :DD
On siellä Venäjälla ainakin Belomorskaja nimistä mahorkkaa siitä kun sytyttää niin kyllä oikeen röökin hinku lähtee jo ekalla henkosella:antismoke: Joitain sikareita made in Cuba olen tuonu harrastajille naapurista myös.
Belomorkanal on joissain lähteissä ilmoitettu ehkä maailman vahvimmaksi tupakaksi. Siis nikotiinipitoisuuden osalta. Lisäaineita ei tuossa taida ihan hirveästi olla. Aikanaan kun siedettävä Marlboro maksoi 5500 ruplaa aski niin Belomorkanalia sai vähän isomman askin noin 700 ruplaan. Markalla sai tuhat ruplaa ja aski maksoi suomessa alta kaksi kymppiä. Lisäksi Milpron katalogissa oli Belomorkanalia myynnissä nimikkeellä "sota-ajan tupakka". :)
Jollain kunnon tupakkanesteellä LR-kartossa ja 510:lla jonka päälle vetäisi pahvia koko matkalle ja vähän sätkäpaperia kärkeen voisi ehkä päästä lähelle. :) Niksat sitten ennemmin yli 36 kuin alle. Ja nesteenä ei sitten mitään tupakkaa jossa on toffeeta jossa on karamelliä joka on kuorrutettu vaniljalla. Vaan sellaisella, että jo pullossa oleva nesteen väri vähän pelottaa.
Nyt kun alkoi muistelemaan noita Belomorkanal-kokemuksia niin pitäisi varmaan hommata aski sitä. Ihan siltä varalta, että tekisi mieli tupakkaa joskus poltella. :sarcasm:
EDIT: Ja uskaltaisin kokeilla. Ja jos/kun tulee rajan takana käytyä niin pitääpä vissiin ostaakin.
Tuo Belomorkanali kuulostaa niiiiin loistokamalta, että jos joskus Venäjälle päädyn, niin duunikaverien tuliaisia ei tarvi miettiä :laugh: Otanpa yhden itsekin.