Liite 8012
Mitä mieltä kyseisestä tilauksesta? Mitä olen katsonut netistä että kamat ovat laadukkaita,
varaosia on paljon ja nesteitäkin tilaan jälkikäteen lisää kun olen ensin kokeillut. Onko mitään, mitä kannattaa
ottaa huomioon noissa kamoissa?
Printable View
Liite 8012
Mitä mieltä kyseisestä tilauksesta? Mitä olen katsonut netistä että kamat ovat laadukkaita,
varaosia on paljon ja nesteitäkin tilaan jälkikäteen lisää kun olen ensin kokeillut. Onko mitään, mitä kannattaa
ottaa huomioon noissa kamoissa?
Ottaisin ainakin yhden lasitankin, niin kestää paremmin esim: colaa ja muita vahvoja nesteitä:)
ego-c systeemit pois kokonaan.
Kanger evod, protank tms tilalle.
Vivi novaan ei ole lasitankkia, mutta metallitankkeja on.
Muuten ihan ok tilaus. Vivi nova on ihan ok, mutta parempia nuo kangerin atot.
Vissiin Finnvapelle tuo tilaus??
Heps! Vivi Novaan ON lasitankki.
Tai no, on siinä ainakin lasi-ikkuna. :D
https://www.fasttech.com/products/0/10005317/1426000-authentic-smoktech-pyrex-vivi-nova-atomizer-3-5ml
Ei jos poistat noi Ego-C:t listasta. Ja samaa mieltä. Ota vaan kangerin clearoja ennemmin kuin ego-c.
Omassakin käytössä Ollut Ego-c mutta paljon parempia on clearot, saat vaikka tehdä itse vastuksia ja enemmän "säätömahdollisuuksia".
Ei näin puhelimen välityksellä ja ulkomuistista osaa sanoa paljonko vaikuttaa hintaan, mutta ego-c on aika kuraa loppujen lopuksi.
Menee vaan hermot ja nesteet hukkaan kun vuotaa tai käy kuivana. Tuolla on laatikon pohjalla sekalainen lajitelma ko. osia keräämässä pölyä.
Kangerit eli evod,protank jne on paljon kehittyneempiä ja parempia.
Laturi tietenkin kannattaa varmistaa mukaan tilaukseen :D
Atomisaattorit| atomizer | clearo | sähkösavuke | | STARTSMOG
ja sitten vaihtopäiksi 1.8ohmin vastuksellisia niin hyötysuhde on parhaimmillaan.
www.startsmog.com/product/89/kanger-pro-tank-pro-mini-tank-pro-tank-ii-coil-head
Sama atopää käy kaikkiin kangereihin.
melkein onnistui linkittäminen puhelimella :/
Kanger | Pro Tank Kit | | STARTSMOG
Jos vaikka tämmösiä kaks? Onko noista Vision Spinnerin akuista mihinkään?
Jos niitä otat 2 niin sitten maksat turhaan 2:sta laturista(toki hyvä olla varalla 1) ja kahdesta kotelosta (turhia mielestäni).
Protankin jos ostat(siis tuon isomman version) niin kannattaa ottaa se Protank II.
Katsoppa vaikka esmokelta sama setti.
Tuntuu kovin kalliilta?
Raha ei ole kauhea ongelma, vaikka tuo roimasti enemmän maksaakin.
Edit:
Liite 8015
vaikuttaako jo paremmalta?
Ja suomesta tietenkin tulee nopeampaa, oletko Puff.fi katsonut?
Laita nyt vielä tilauksesi nähtäville niin tarkistetaan :)
Eiköhän siinä kaikki tarpeellinen ole. Jos itse tilaisin niin tilaisin vaain 2 akkua ja ehkä 2 Protankia :) Vaikka hyvä olla varalaitteita. Jos tästä tulee harrastus myös sulle niin kohta ne on ylimääräisenä kun ostat uusia...
Kyllä tuolla luulisi kukkuvan, neulapulloja tosin voisi selkeyden nimissä olla joka nesteelle omansa.