.
Printable View
.
Jos olen laiska, niin kaadan aina tiivareiden päälle 50/50-pohjaa eli valmis neste on yleensä 60PG/40VG. Jos jaksan hifistellä niin kaadan PG:t ja VG:t erikseen että valmiin nesteen pitoisuus on 50/50. Tarkoituksena olisi tosin siirtyä enemmän VG-painotteiseksi, pitää vaan kattoa miten RSST ja kaiffari jaksaa wikata...
Normaalisti mulla 80VG. Joissain tapauksissa voi olla vg suhde pienempi, mutta ei alle 70% koskaan. PGtä tulee siis ainoastaan aromeista ja wikkaus ei ole ongelma, kun käytän ainoastaa drippereitä.
Valmiitä 50/50 pohjia missä nikotiinit. Niistä sitten lantraan pitoisuudet pienemmiks VG:llä. Nyt on muutama VG puteli,missä nikotiinit,mutta ei ole mun juttu. Kurkkutuntuma häviää käytännössä kokonaan. Tai sitten noissa Ego2:sen VG:ssä on jotain häikkää.
.
Pitänee tehdä seuraavat Harvest Berryt vähän isommalla VG-pitoisuudella. Tosin sitten ei varmaan enää riitä 17% tiivaria :(
80-90VG. Kypsymässä olevat on 84VG.
Mä oon nyt palannu tähän 50/50 tilasin nyt viimeksi puffilalta sitä lubrisolvea valmiiksi sekoitettuna, niksapohja on esmokeirelandin 50mg/PG ja sekoittelen siihen VG:tä suunnilleen silleen et siitä valmiista nesteestä tulee sitten 50/50 (jos jaksan). Tuntuu et nykyään useasti ei jaksa, varsinkin nyt kun niksat on pudonnu jo 4-5mg:n tietämille ja toi lubri on melko jäykkää, saa PG:llä sitten korvaukseksi vähän kurkkutuntumaa tähän väliin kun tavoitteena painaa noi nikotiinit alas. Talviaikakin tuntuu aina tuota PG:n pitoisuutta nesteissä, wikkaa edes jotenkin.
Tähän asti on melkeen tullut pääasiassa laskettua aina 50/50 blandis mut muutaman pullon n. 70/30 VPG:llä on vienyt vege puoleensa melkeenpä kaikilla nesteillä. Voi olla että on ohimenevä kokeilu itsellä.
50/50 tähdätään jos jaksaa, muuten tiivari + 50/50 pohjaa
Valmista 50/50 nollapohjaa johon PG niksa ja tiivarit. Koska en jaksa kikkailla.
.
Mbv:n 90vg/10pg pohja ja tiivarit
Lubrisolven liemistä ja kyproksen 100mg niksoista teen aina muutaman desin valmiiksi siten, että lopputuote 20% makutiivisteen kanssa on vg60/pg40, joskus vg70/pg30. Helppo tekaista liemet 50 ml pulloihin, kun tuuppaa 10ml putelin tiivaria pohjalle ja sitten valmista pohjaa pullo täyteen.
Viimeksi tuli prkl vahingossa suhteet väärinpäin ja ei hyvä pg60/vg40 :/ Toki huomattavasti helpompi puristella neulanokkapullosta ulos.
Meshillä ajelen pumpuli atoilla, ettei elämä ois liian helppoa [emoji14]
60/40 pääsääntöisesti Kaiffarilla ja RSST:llä. Joskus kokeiluluontoisesti joku pikkusatsi mennyt VG80/PG20
50/50 tulee liruteltua tankkien läpi, mutta drippereissä lähinnä max VG nesteitä.
Täällä menee jotakuinkin 60-70VG/40-30PG valmis neste. Itsellä litran lekat noita avorianin? pohjanesteitä molempia. VG 100% joten perkele 60VG suhteellakin on jo ihan hyvän jäykkää.. vettä tuo tarvitsisi joukkoonsa.
90/10 vg/pg saa nähdä kun talvi tulee että joutuuko drippailun aloittaan taas.