Minkäs verran täällä meidän kylillä on alan harrastajia? Saataisko meillekin päin jonkinlaista aktiviteettia / miittiä? Meillähän taitaa löytyä jokunen baarikin, joissa vapottelu on sallittua?
Printable View
Minkäs verran täällä meidän kylillä on alan harrastajia? Saataisko meillekin päin jonkinlaista aktiviteettia / miittiä? Meillähän taitaa löytyä jokunen baarikin, joissa vapottelu on sallittua?
Täällä ilmottautuu yks Jyväskyläläinen Viherlandian kupeesta :esmoke:
Täältäkin löytyy keskustan asukki.
Kerätkää jengiä kasaan niin tuun Jkylä miittiin saletisti. Sisko asuu Säynätsalossa. Everybody from JKL please stand up!
Mukana ja jos moista pistätte, tuttuja jyskylässä piisaa.Useampaankin kertaan Launchissa aiheutettu pahennusta.
Opiskelen Savonlinnassa, mutta Jypinkylässä tulee käytyä kerran pari kuussa. Pitäähän sitä välillä syödä mamman tekemää ruokaa :D
Ei muuta kuin miittiä pystyyn!
Yksi ilmottautuu. :esmoke:
Jupeksin kanssa tuossa loppu syksystä oli hieman puhetta pienen miitin järjestämisestä, mutta Jupeksi lähti opiskelemaan ja meikäläinen muuten vain saamaton.
Onhan tässä jo porukkaa kasassa :) Sitten vaan pohtimaan sopivaa ajankohtaa ja paikkaa. Legendaarinen Pommi-baari ainakin jossain välissä oli suopea höyryämiselle :)
Korpilahti ilmottautuu o/
Jahas koskas pistetään miitti pystyyn entinen krapula alko helpottaa toista metsästämään :D
Itse olisin jonkun mökin kannalla niin ei tarttis mennä vaporahoja tuhlaamaan baariin. Ja miittikin kestäisi vähän pidempään :)
miittiä koska missä ?!?!?!?!? tehkää jotain :D no ei kait sitä vois itekki tehä mut ei nyt kyl kerkee alkaa järjestelee kattotaa tossa myöhemmi. Toki olen mukana jos joku sellasen järkkää :)
Petäjävesi-Jkl-Tikkakoski akselilla höyryän minä. Perjantaina Vakiopaineeseen Röyhkän soolokeikalle ego-clearo-varustuksella höyryään ja vaahtoamaan!
o/
Muurame ilmoittautuu. Joku miitti olis kyllä ihan kiva.
Huomenissa Jyväskylässä ja tarkoitus ois piipahtaa Launchissa iltaa istumassa. Ei siitä miitiä tosin aikaiseksi saa.
Eikö me nyt saada jyskylään miittiä aikaseks :D
Mites pommi?
No olipas tää nyt harvinaisen turha viesti, mitenköhän tällasen vois poistaa kokonaan?