Kyläsepän aloitus savuttomuuteen
Lyhyesti itsestä jotain. 43v ja 14v asti tullut polteltua kutakuinkin +aski joko valmiita tai sinistä westiä sätkissä. Loppuaikana eri nikotiinituotteilla yrittänyt lopettaa kun ei tarvi itse maksaa niistä mitään. Laastarit tippuu kun vähän hikoo, inhalaattorit ei toimi, purkka jotenkin ja suusuihke paras. Aikaisemmin jollain egolla kokeilin mutta hajosi molemmat melki peräkkäin niin meni hermot. Nyt I stikin 40w ja 22mm tankki. On eroa kuin yöllä ja päivällä jos vertaa niihin vanhoihin tikkuihin.
18w ja 18mg litkuilla mennään. Aamut oli ihan perseestä alkuun, mutta psyykkestä se kiinnin on. Hyvin pärjää aamukahvit höyryllä.
Kuukausi höyrytelty, pahimpia paikkoja ovat kaverit jotka polttavat. Helppo pummia rööki ja todeta että tää on paskaa...seuraavana päivänä uudestaan. Eli :banghead:turhaan. Nyt pummailu jäänyt vähiin, mutta hiton kuningas alkoholi. Ryypännyt tässä ja ostin varmuuden varaksi sinisen cessuaskin. Paljonhan niitä meni mutta vielä jäi ja kaapin perälle. Testataan sitten selvinpäin luonteen lujuutta.
Vanhemmilla molemmilla on keuhkoahtauma ja en itse halua tuskaista kuolemaa ja likka ja poikakin varmaan haluavat savuttoman isän joka voisi elää pitempään ilma ahtaumaa. Nuoria ovat lapset mulla, poika 9v ja tyttö 4v kun vertaa mun ikääni.
Huomenna on krapula, niin mikös silloin parempaa kuin höyrytellä. Rookie vielä tällä saralla, mutta eteenpäin mennään.
Ja kiitoksia kaikille tästä mahtavasta foorumista, saanut hyvin vastauksia ja neuvoja ja aloitelijaa ei heti dissata maanrakoon :)