Alkuperäinen postaaja
JeVi
Tere!
Olen siis Jere, pääkaupunkiseudulta, ikää 18.
Höyryttelyn aloitin tuossa lokakuun viimeisinä päivinä.
Ostin alkuun Finnvapelta ego-k paketin (2kpl 900mah ego akkuja, ja innokin iclea16 clearoa)
ideahan lähti isältä, kun hänellä oli esavuke jos toinenkin pari vuotta sitten, kyllästyi tosin, koska osti edullisia laitteita, eikä tyytynyt sitten niihin.
nyt tosin kun itse alotin, olen onnistunut houkuttelemaan isäpapan takaisin höyryttelyn pariin, ja muutama kaverikin on jo todella uteliaana kysellyt että mistä niitä saa ostettua :)
Muuten hyvä paketti, mutta tuntui siltä että ei akku antanut tarpeeksi potkua dual coil clearolle.
joten ostin sitten kangerin evod clearoja pari kappaletta, ja johan rupesi höyrytä! aivan loistava clearo normaalille ego akuille, tai miksei twistillekkin :)
Noh, katsottuani SiB77 ja Urdun videoita, kiinnostuin säädeltävista voltti/watti akuista ja modeista.
näin ollen ostin Smokin winder 1100mah vv akun, ja johan rupesi iclear16 pelittämään, tosin atopäät olivat jo ehtineet kärähtää :D
no nyt sitten päätin siirtyä next levelille, ja ostaa modin.
kysäsin urdulta, ja puffilta ehdotuksia, ja päädyin sitten siihen että 2 päivä ensikuuta ajattelin pistää Vamo v2 modin, ja siihen efest imr 18650 akun.
mutta ennen kuin pistän tuon tilaukseen, niin ajattelin vielä kysellä hieman.
elikkäs, tarjolla olisi tämä 18650 akku button topilla ja flättinä. Kysymys kuuluu, kumman otan? ymmärsin että korotettuna jotkut 18650 akut saattaa jättää vamon akkuputken kierteen hieman vajaaksi. Onko tällä jotain suurta haittaa?
seuraava kysymys liittyy voltti ja watti säätöön. Olen käsittänyt, että kun säädetään, se tehdään oman mielen mukaisesti (loogista tietenkin) mutta kuitenkin atopään/karton rajoissa.
Eli tuon vamon kaveriksi ajattelin Innokinin iclear30s clearoa.
Eli sehän on 2.0ohminen dual coil clearo, ja täten voisin kuvitella/olen käsittänyt että noilla ohmeilla voidaan mennä jo yli neljään volttiin, ilman että kärähtää hienosti, ja wateilla taas semmoinen 7-8 voisi olla sopivahko?
odotan tuolta setiltä runsasta höyryn tuottoa, ja kurkkutuntumaa tunteella :)
Nesteinä olen tykästynyt liquan nesteisiin, jotka suurin osa ainakin ovat 50pg 50vg, ja Finnvapen 70pg 30vg menthol on myös miellyttävän makuista.
tässä olen testaillut tunteella nesteitä xD
eli Marraskuun tienoilla alotin, ja nesteitä höyryteltyä aika kivasti, yhteensä 200ml, joista jäljellä on vajaa 50ml (täytyy siis täytellä varastoja)
omaan makuun liquan mansikka, ja vanilija toimii hyvin, ja finnvapen menthol, liquan cappucino ei taas niinkään, mutta höyryksihän sekin tuli vedeltyä.
nyt kyllä tullut nyrpisteltyä, kun tuli tilattua 9mg nesteitä, ja saa kyllä höyrytellä oikein urakalla :D syy tähän on se että alkuun ostin 24mg nesteitä, ja paljon tykkään höyrytellä, niin sain sen pahan olon aikaseksi turhan usein :D
nyt kyllä olen tullut siihen tulokseen että 18mg nesteet ovat sopivia.
Mitäs mieltä olette tästä vamo ideasta, ja miten toimia akkujen ja säätimien kanssa?
ainakin itse katsottuani arvosteluja, yms, tuo vamo vaikuttaisi aika pätevältä opiskelijan budjetille.
Kiitokset vielä SiB77 lle ja Urdulle, Teistä kahdesta ollut jo erittäin paljon apua, kun videoita olen katsellut, mm idea vamosta, ja kangerin evodista on lähtöisin youtuben puolelta :thumbsup:
ja puffille ja finnvapelle tietenkin!
Tähän mennessä aloittaminen ollut todella helppoa, kysymyksiin saa vastauksia todella helposti!
tänään vasta tajusin, että yksitellen henkilöiltä, ja firmoilta jatkuvan kyselemisen sijaan voisin kysyä asioita helpomminkin :D siitä taas kiitokset urdulle, videoita selaillessani törmäsin tuohon sähkötupakoinnin aloittaminen videoon, jossa urdu mainitsi nämä kyseiset foorumit :>
Eiköhän tässä ole jo tarpeeksi löpinää :yeah:
vielä pieni edit: Tupakoinnin siis aloitin jo nuorena, 13 vuotiaana siis. Lopetusyritykset menneet pahasti mönkään (ennätys 5vuorokautta) mutta nyt tuntui löytyvän todella hyvä vaihtoehto tupakoinnille, ja vielä hauska ''harrastus'' siinä kylkiäisinä. Tupakan poltto loppui siis kuin seinään. :)
Jere Virolainen / JeVi