Lentokentän turvatarkastus
Terve, onko kokemusta miten on käynyt suomen lentokentän turvatarkastuksessa ja varsinkin tuon nikotiininesteen kanssa?
Uskon että eihän ton laitteen kanssa ole mitää ongelmaa, mutta miten tuon nesteen kanssa kun siinä pullossa ei ole mitään merkintöjä onko palavaa tai muuta...
Kokemuksia?
Vs: Lentokentän turvatarkastus
saksassa ei ainakaan ollut ongelmia, tuo suomen tarkastuksen kanta selvinnee ens viikolla..
Mulla on mennyt nikotiinit läpi turvatarkastuksen varmaan 200 kertaa suomessa.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Oodi
Mulla on mennyt nikotiinit läpi turvatarkastuksen varmaan 200 kertaa suomessa.
Mitä sun pullos on lukenut? Tai millä olet todistanut että tää ei oo mitää palavaa jne..
Eiköhän tullihenkilökunta ole hyvin perillä uusista asioista. Eikä sähköröyhyttely mikään uus juttu ole. Kohta 5 vuotta vanha keksintö.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
SiB77
Eiköhän tullihenkilökunta ole hyvin perillä uusista asioista. Eikä sähköröyhyttely mikään uus juttu ole. Kohta 5 vuotta vanha keksintö.
keksitty kiinassa vuonna 2003 keksijä, farmaseutti Hon Lik.
Onko kenelläkään kokemuksia ja tietoa Kreikan käytännöistä? n. viikon päästä pitäisi lähteä ja mietin, että kannattaako settiä ottaa mukaan, ettei sitä sitten takavarikoida tai tule muita ongelmia.
Ei takavarikoida eikä ketään kiinnosta missä imailet kunhat et ole häiriöksi. Tuossa Kreikkalainen verkkokauppa: http://www.nobacco.gr/ ja tuollahan yli puolet vetää analogista vaikka sitä yritetään rajoittaa pois yleisiltä paikoilta. Kreikkalaisia ei lakipykälät muutenkaan kiinnosta, mutta suosituksia on.
Sallittuja paikkoja on: pubit, clubit, kahvilat, ravintolat ja kadut. Eli tilaat paksun pihvin ja pölli suuhun siinä ootellessa.
Kiitos vastauksesta! Vielä olin sellaista kysynyt, että kannattaisikohan tuo lentäessä kuitenkin mielummin jättää ruumaan menevään laukkuun vai onko se aina mennyt hienosti selittelemättä läpi turvatarkastuksessa?
Käsitavaroissa vaan. Helpompi esitellä. Laukuista niitä kalliita tavaroita voi kadota.
Ok, tuo turvatarkastus Suomen päässä siis onnistuu, entä ulkomailla? Ensi viikolla pitäisi lentää Turkkiin viikoksi ja Keskiyön Pikajuna tulee uniin... Varsinkin kun sähkötupakka on Turkissa kielletty ??? Onko siis kellään sähkötupakkakokemuksia Turkista?
Vs: Sähkötupakka Turkkiin?
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
finnhits
Repesin :D
Helvetin hyvä leffa toi, mutta tuskin noin kuitenkaan käy sähköröökin kanssa :)
Italiassa tarkastajaherra kysyi, että mikäs tämä laite se tällainen on. Herra vain naureskeli, kun ilmoitin sen olevan sähkötupakki. Kotomaassa ei ole kyselty mitään.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
finnhits
Ensi viikolla pitäisi lentää Turkkiin viikoksi ja Keskiyön Pikajuna tulee uniin... Varsinkin kun sähkötupakka on Turkissa kielletty ??? Onko siis kellään sähkötupakkakokemuksia Turkista?
Mistä moinen tieto että sähkötupakka kielletty turkissa??
EI SAA OLLA!!
mä hajoon...
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
arikoe
Mistä moinen tieto että sähkötupakka kielletty turkissa??
EI SAA OLLA!!
mä hajoon...
http://www.electroniccigaretteban.or...-ecigs-ban.htm
http://www.e-cigarette-forum.com/for...an-turkey.html
Voi v***n Turkkilaiset
Jos ovat sitä mieltä että yhtä vaarallisia kuin tupakat ja tupakka ei ole kielletty,
niin miksi nämä pitää kieltää, puhumattakaan että olisivat ottaneet esim. suomen tyyppisen
kiellon että laitteet ja nesteet sallittuja, mutta nikotiinia sisältävät ei.
No ei voi mitään.
Turkissa on kaikki kiva kielletty, nettipokeri ja sähkösavukkeet.
ja mä kun luulin että Suomi on holhousvaltio
Kesällä tuli käytyä Irlannissa ja koukattiin Saksan kautta menomatkalla ja paluu Suomeen Brittien kautta. Ei mitään ongelmaa…kylläkin joka paikassa tutkittiin reppu. Perusteluna oli epämääräiset johdot (repussa oli läppäri jne.). Saksassa oltiin huomattavasti nihkeämpiä kunnes repusta löytyi vanha KFOR -merkki, joka laukaisi tilanteen positiiviseksi. En puhunut elektronisesta röökistä lainkaan vaan sanoin sen olevan nikotiini-inhalaattori. Briteissä oltiin ihan ok asian suhteen…ainoa miinus oli, että n. 40:stä jonottajasta olin ainoa, kuka joutui siihen ”uuteen” läpivalaisulaitteeseen.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
arikoe
Voi v***n Turkkilaiset
Jos ovat sitä mieltä että yhtä vaarallisia kuin tupakat ja tupakka ei ole kielletty,
niin miksi nämä pitää kieltää, puhumattakaan että olisivat ottaneet esim. suomen tyyppisen
kiellon että laitteet ja nesteet sallittuja, mutta nikotiinia sisältävät ei.
No ei voi mitään.
Turkissa on kaikki kiva kielletty, nettipokeri ja sähkösavukkeet.
ja mä kun luulin että Suomi on holhousvaltio
Pou ois hajoamassa turkissa :D