Vs: Muillakin on.siis Länsisuomen höyrymeetti
no jos joku vaivautuu jäerjestämään hyvät pirskeet ja aikataulut täsmää niin voisin harkita saapuvani tähänkin miittiin.
ei tuo matka ole omalla kohdalla juuri sen kummempi kuin tuonne seinäjoen tapaamiseenkaan.
Muillakin on.siis Länsisuomen höyrymeetti
Kyllä tää ihan mahdollisuuksien rajoissa on...
Mä ehdottaisin, että jos menee kauhean pitkälle kesään päin, niin jotain piknik tyylistä jossain hienossa paikassa, jossa ei häirittäis muita ja saatais mölytä ja höyrytä niin paljon kuin siel sietää. Mukana jos aikataulut osuu yhteen.
Alustavasti messissä :) kun keksitte paikan :D
Muillakin on.siis Länsisuomen höyrymeetti
Yks vaihtoehto mestalle vois olla tää http://www.paintballpori.fi/sauna.php
Jos aikataulu antaa myöden niin mielelläni tulisin...eipä tästä pitkä matka Poriin ole...n. 50km.
Alustavasti mukana myös! On täältä turusta kauemmaskin ajeltu :P
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tiefighter
no jos joku vaivautuu jäerjestämään hyvät pirskeet ja aikataulut täsmää niin voisin harkita saapuvani tähänkin miittiin.
ei tuo matka ole omalla kohdalla juuri sen kummempi kuin tuonne seinäjoen tapaamiseenkaan.
+1
Itse tosin asun Seinäjoella, mutta omistan auton Tiefighterin tapaan. :)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
esmoke
Mä ehdottaisin, että jos menee kauhean pitkälle kesään päin, niin jotain piknik tyylistä jossain hienossa paikassa, jossa ei häirittäis muita ja saatais mölytä ja höyrytä niin paljon kuin siel sietää. Mukana jos aikataulut osuu yhteen.
Kirjurinluoto vois olla hyvä paikka tollaselle piknik tyyppiselle miitille
Vs: Länsisuomen höyrymeetti
tuo kirjurinluodon kesäpknik todellakin voisi olla jees. Isoa vilttiä apilaniitylle erilaisia härpäkkeitä kaikkien ihmeteltäväksi. Tälläinen julkinen paikka voisi vetää ulkopuolisiakin ihmettelemään ja kyselemään. Illan tullen voisi siirtyä vaikkapa johonkin keskustan höyrypositiiviseen anniskeluravintolaan.
ja mahdollisimman monella e-savuke aiheinen paita päällä :D vink vink :D
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tiefighter
ja mahdollisimman monella e-savuke aiheinen paita päällä :D vink vink :D
ai niin joo. unahtanut taas koko paita jutun. täytyypi laittaa sulle yksityisviestiä tulemaan ensiviikolla kun saa taas tilin.
kannattaa sitä viestiä silti laittaa vaikkka jo tällä viikolla. pääsee valmistelevia töitä aloittaan.
Mulla ois muuten sellanen ehdotus, että vois tossa höyryttimillä pröystäilyn lomassa pitää jonninmoisen nestekisan.
Eli omakutoiset liemet jokaiselle makusteltavaksi, samankaltaisista vehkeistä. Jokainen sais tuoda yhden nesteen 'kisaan' ja voittajaliemi 'pääsis' vaikka jollekin toiselle paikkakunnalle kisailemaan voitosta (niin eli ehdotettais tätä noihin muihinkin miitteihin).
Jos vaikka saatais näin keksittyä koko forumin kesken suomen paras liemi.
PS. juu tää oli vaan sen vuoksi kun itse ei pysty höyryttimillä brassailee ;)
Toihan on oikeen hyvä idea. Sitten vaikka foorumin top 10 nestelista ja reseptit jakoon. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Toihan on oikeen hyvä idea. Sitten vaikka foorumin top 10 nestelista ja reseptit jakoon. ;)
+1
niin mustakin ;)
ei vaan taida enää ehtiä tonne seinäjoen meettiin tää ehdotus? vai ehtiskö?
taidan postata...