Vs: Re: Darwin / Liquinator
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tiputus
V*##* tää darwin näköjään kiinnosta ketään, mut kirjoittelenpa omaks huviks kun oon niin fiiliksissä. :-) Pe tilattu ja eilen postin lähetysseurannassa:
27.08.2011, klo 20:03Lähetys saapunut maahan01000 HKI VANTAA, ULKOMAANTERMINAALI
Oonko tosiaan koko maassa ensimmäinen D'winin omistaja??? Ei voi olla. :-)
kyllä kiinnostaa laitan ens perjantaina tilaukseen....laita mulle VIESTII heti kun saat ekat höyryt ni ENSI TUNNELMISTA.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tiputus
Höyrytaivas :-) Kaikilla pitäis olla Darwin. Sori nyt kaikille kun hehkutan, mut ei vaan pysty oleen hehkuttamatta. Kokemuksia ei ole muista modeista, mut vaikka tän hinta olis ollut tuplat, niin olis joka euron arvoinen...
HEHKUTA VAAN....mulle tulee ens viikolla.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
tiputus
Hain Darwinin äsken postista. Paketti auki pikavauhtia autossa, akussa näyttää olevan virtaa, ei kun ato kiinni. Watit minimiin. Tuntuu vähän niinkuin tuoreella just ladatulla egon akulla höyryttäis, siis sillon harvoin kun se on parhaimmillansa. Missään tapauksessa D ei jää ainakaan huonommaksi minimiasetuksella. Oikein hyvä. :-) No watteja vähän lisää... vielä paremmin irtoo... lisää (9w tienoilla mennään nyt)... hymy leviää kasvoille. Oon sanaton. Nyt se on peli ja vehje prkl. Tästä en luovu, lisää kokemuksia kunhan niitä on vähän kertynyt.
9w Uteloittaa mikä ato ja millä volteilla.
Onko sulla erilaisia atoja vertailtavaksi mistä parhaat höyryt ja maut?