Ite olen todennut tämän parhaaksi.. LIBERRON VG ICE MENTHOL 14mg..muutamaa muuta tuli testattu mutta oli aikas shaissea..
Printable View
Ite olen todennut tämän parhaaksi.. LIBERRON VG ICE MENTHOL 14mg..muutamaa muuta tuli testattu mutta oli aikas shaissea..
ois mukava jos laittaisit mitkä nesteet oot kokeillu ja miltä se maku/höyry oli sun mielestä jokaisesta eri nesteestä.. millä vekottimilla olet niitä kokeillu etc..
HS Menthol Sensation 24mg hyvää sekoituksiin esim virginia 2/3 ja 1/3 menthol.Toinen joka huippu hyvää ja raikasta on Joyetech PG Liquid Ice Menthol eGO +Boosteri+MDCC
Halolta voisin ainakin suositella Menthol Icea. Itselle toimi ainakin, mentholsavukkeita en ole juurikaan koskaan polttanut paitsi silloin tällöin, mutta toi oli kyllä pirun hyvää.
oon testannu genesiksen menthol olikohan se 18mg en digannu, vähän teollinen maku.
Hyvä jään raikas on ollut eciwizardin menthol 16mg
mutta parasta tähän mennessä ylivoimaisesti libert flights double mint, pirun hyvä suht mieto hienostunut aromi!!
Dekang 24mg menthol muistuttaa nyt, neljän päivän kokemuksella, hieman vihreätä Goldfieldiä+hiukka saippuaa.
Alussa se oli täysin karseeta, kuten muutkin tilaamani nesteet, mutta kokemustahan on vasta 4 päivää. :D
Vihreän smartin polttajana kuitenkin pärjään tällä hetkellä (jopa pidän) tällä dekangin kamalla.
TW:n Tobacco Ice. Kerrankin menthol eikä minttu.
Velhon premium sarjan mentholi on todella hyvää. Ei liian voimakas, mutta mukavan raikas. Normaali velhon litku on liian tujua omaan makuun.
HS:n menthol sensation on parasta mitä olen kokeillut. Nyt pitäisi vaan etsiä jostain hyvä VG-pohjainen menthol tilalle, ehdotuksia ?
Juuri tuossa koehöyryttelin EBN Ferrolta tullutta Hangsenin 0mg VG Mentholia. Vaikka en menthol-miehiä röökiaikoina ollutkaan, tämä on oikeasti hyvää! Mielestäni maistuu samalle, kuin joskus kavereilta pummitut vihreet mallut ja Smart Mint.
Hieman jänskätti laittaa raakana cartoon, kun kokeilu HS Delightin sekaan ei ollut todellakaan onnistunut, mutta oikein hyvin toimii. Joutui hieman vedellä jatkamaan, jotta sai imeytettyä vanuun.
Laitteina LavaTube sekä SMOK eGo MDCC. Hyvin pöhisee, vaikka 0mg nikotiinin takia kurkkutuntuma on olematon.
Suosittelen kokeilemaan, vaikka voi tietysti olla, että Menttol-kääryleitä aktiivisemmin imutelleet eivät maista tuota samalla lailla, mutta mitään ikäviä sivu- tai basemakuja tuosta ei läpi tullut.
Mites onko porukka löytänyt uusia suosikki menthol makuja?
Kiinnostaisi tilata erilaisia mentholeita kokeiluun, sopivat aika hyvin itselle all-day-vape käyttöön.
Inaweran eucalyptys-minttu on parasta mitä olen maistanut. http://www.inawera.com/eflavour-euca...5ml-p-250.html
Tuota reilusti sinne baseen ja mega dual coilille viitisen volttia niin jo on freesiä :esmoke:
Muuta olekkaan höyrytellyt nyt pariin viikkoon :D
enjuicen mentholit ehottomia ykkösiä! Ice mentholii saa neljällä eri vahvuudella (tällä hetkellä itellä käytössä Menthol Ice XX), menthol mint menettelee, tulee itellä liikaa hammastahna mieleen, menthol mist pitäis maistuu tupakalta & mentholilta, itellä se maistu mentholilta ja joltain karkilta :P
Totaly wickedin menthol on omasta mielestä parasta noin kuutta mentholia maistaneena.
Liberty Flightsin XO Menthol Mist ja Menthol Ice VG:nä. Tuntuu muutenkin nuo XO mehut olevan hyvin laadukkaita ja maistuvat siltä miltä pitääkin. Samaa ei voi sanoa monista muista..
Omasta mielestä
Joytech Menthol Ice PG/VG
Ikinä en mentolia tupakkiaikana käyttänyt (pari kertaa ehkä kokeillut), mutta nyt yhden tilauksen mukana tullut mentoli-näyteputeli meni kokeiluun ja kappas vain, neste on jopa luokkaa all-day-hyve. Kohta on 5 ml pullo tyhjä ja pitäisi kait arvata että se oli Dekangia. Pitänee seuraavaksi kuitenkin kokeilla jotain ym. suosituksista.
Analogiaikoina vetelin viimesen vuoden l&m extra mentholia, sitten kun siiryin tähän digisätkään niin kokeilin monia eri mentholmakuja, useimmat oli liian raikkaita tai sitten maistu enimmäkseen piparmintulta. Nyt oon höyrytellyt vermillionin minnesota mentholia ja se on paras tähän mennessä.