Pääkaupunkiseudun höyrymiitti la 27.10. klo 15- Painobaarissa!
Nyt kun on tuolla kauempana järjestelty miittejä, ajattelin kysäistä mahtaiskohan pääkaupunkiseudun asukkeja kiinnostaa vastaava tilaisuus täälläkin päin. ;)
Itse olen ensi kuun reissussa, mutta mitenkäs kesä-heinäkuussa (tai jos kaikki lomailee silloin, niin voihan sitä myöhemminkin miitin järjestää)? Voitas kaivaa vaikka joku mukava saunaosasto alkuiltaa varten ja sitten jatkot jossain höyry-ystävällisessä pubissa tai vastaavassa (ei välttämättä mikään disco ehkä paras paikka jatkaa jutustelua höyryjen merkeissä)? Tai sitten vuokrata joku majoituspaikka ja viettää koko ilta/yö siellä, jos ei seura ala tökkimään. :P
Tietysti jotain kustannuksia tuosta sauna/majoitustiloista tulee (jos ei sitten joku uskalla kotiinsa tämmöistä apinalaumaa päästää), mutta jos osallistujia riittää ei siitä nyt mitään taloutta kaatavaa kuluerää tulla. ;)
Osallistujia, keskustelua, ideoita, ehdotuksia, yms. voipi heittää tähän ketjuun. ;)
Edit. 15.7.
Eli ensimmäinen pääkaupunkiseudun pikamiitti järjestetään keskiviikkona 18.7.! Kokouspaikkana toimii keskustan terassi (luultavasti Lasipalatsin, mutta varmistetaan vielä, kunhan LSvap on saanut vakoilunsa suoritettua) ja aloitteluaika klo 15.00, toki myöhemminkin saa paikalle lompsia, laitellaan infoa tähän ketjuun, jos paikka vaihtuu kesken kaiken. Lopetellaan sitten luultavasti valomerkin aikaan. :P
Päivitystä, eli Lasipalatsin terassilla tavataan, liikutaan siitä sitten mahdollisesti tilanteen mukaan eteenpäin.
Seuraava miitti Helsingissä 27.10, klo. 15.00 alkaen, paikkana Painobaari Sanomatalossa!
Tarkoituksena normimiitin lisäksi heitellä ilmoille ideoita Suomen ensimmäisen VapeFestin tiimoilta.
Vs: Höyrymiitti pääkaupunkiseudulle?
Kesällähän joku puisto vois olla aika mukava päiväsaikaan. Siitä voisi sitten siirtyä joko suoraan kapakan puolelle tai muualle sisätiloihin. Jos itse "miitin" järjestäminen tuntuu vaikealta, niin ainakin allekirjoittanut on käytettävissä viikonloppuisin(Ja miks ei viikollakin) parin kaljan tapaamisiin jos vaikka saisi muutaman höyrypään mukaan. :D Mutta siis messissä ollaan jos aika sopiva! :esmoke:
http://www.rastilacamping.fi/ ja rannassa sauna. Keskustaan n.20min
Eiköhän tuonne porvoostakin voisi motorilla käväisemään päristellä.
Kiinnostusta on jossei työvuorolle osu.
Puistoa mäkin alkuun mietin, mutta ei ehkä paras ratkasu sateen sattuessa. :P Eikä välttämättä virkavaltakaan tykkää, jos omia eväitä pulloista imailee.. :-\
Rantasauna kuulostaa kyllä houkuttelevalta. :) Onhan tässä nyt vielä aikaa suunnitella. ;)
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Charun
Puistoa mäkin alkuun mietin, mutta ei ehkä paras ratkasu sateen sattuessa. :P Eikä välttämättä virkavaltakaan tykkää, jos omia eväitä pulloista imailee.. :-\
Rantasauna kuulostaa kyllä houkuttelevalta. :) Onhan tässä nyt vielä aikaa suunnitella. ;)
No eipä kesäaikaan sillä oo juuri väliä. Eipä oo poliisi ikinä tyhjentäny 500+ henkilöä kaisaneiemen puistosta kännäämisen takia :D
Höyrymiitti pääkaupunkiseudulle?
Täällä mielenkiintoa myös tapaamiseen.
Mukana. Rastilassa olisi iiiso rantasauna kävelymatkan päässä metroasemalta, mutta en tiedä vuokraako ne sitä ilman majoitusta.
Pistetään korvan taakse! :esmoke:
Olen varmaan töissä, mutta toki pyörähdän paikalla!
Edit: paskat, pidän vapaapäivän. Itsehän minä siitä päätän :D Eli mukana
Yks vaihtoehto vois olla kaljat Paino Baarissa. Melkeen mikä tahansa viikonloppu kerkeisi piipahtamaan. Loppu illasta alkaa olemaan aika täynnä, mutta alku illaksi oikein mukava paikka. Siellä saa höyrytellä ja tuollaiseen paikkaan voisi mennä pienemmälläkin porukalla ilman mitään sen kummasempia
järjestelyitä. Helppo mini-miitti ja saisi naamoja nickien taakse :) Tämän voisi siis sopia jo lyhyemmälläkin varoitus ajalla. :esmoke:
Mut voi laittaa kans listalle.
Tossa tuli kurkattua noita hintojakin. Eli rastilan saunatilat ois 75€ per tunti ja vähintään kaheks tunniks pitäs ottaa. Todennäköisesti sellanen 4tuntia olis ihan riittävä grillaamiseen, juomiseen ja saunomiseen. Total= 300€ /10(jos kaikki alustavasti kiinnostuneet tulee) = 30€ per nassu. Olettaen, että muita ihmisiä ei kiinnosta. :esmoke:
Herätellääs tätä ideaa taas. Nyt heinäkuussa olisi ainakin itsellä hyvin aikaa osallistua miittiin jos vaan saataisiin järkättyä. :esmoke: Puisto meiningeillä tai sitten baariin, jos ei kokoontumistiloja mistään löydy.
Kyllä tänne PK-seudulle pitäis tosiaan joku happeningi saada aikaseks, kun kerran jossain tuppukylässäkin niitä jo vietetään. Itse voin tarjota pari vierashuonetta kauempaa tuleville täällä Espoon "Erityistalousalueella" kolmikerroksisessa omakotitalossa (jossa nykyään yksin asustelen), jos tarvetta on. Toki sopisi mulle vaikka kokoontua täällä mun kotona, mutta ehkä kuitenkin mukavampi paikka olisi joku höyry-ystävällinen pubi.
Kyselemme täällä myös sopivaa paikkaa ja osallistumme kohtuullisesti kohtuullisiin kuluihinkin.