Millaisia muutoksia teillä, jotka ovat höyrytelleet yli vuoden, on tapahtunut esim hegityksessä ja muutenkin kehossa?
Printable View
Millaisia muutoksia teillä, jotka ovat höyrytelleet yli vuoden, on tapahtunut esim hegityksessä ja muutenkin kehossa?
Heh' hiljasta on. Taitaa konkarit olla unilla tai tutkailevat itseään, onko mitään/mikään muuttunut. No vastailen kun täällä pyörin, vaikka vasta 3kk olen ollut polttamatta analokista niin lima ja kröhä on helpannut ja hapensaanti on parantunut. Mutta katsellaan ja kuunnellaan.
Toivottavasti joku konkareista heltyis vastamaan, mielenkiintoiseen kysymykseesi.
Konkarit hakkaavat päätään seinään kiroillen näitä täysin turhia ja päällekkäisiä ketjuja sekä haluttomuutta tai välinpitämättömyyttä käyttää haku-toimintoa.
Luulisin, koska jopa minua ei-konkaria ärsyttää.
Edit: Oliko pahasti sanottu? Sorry. Mutta ihan totta, tästä asiasta on keskustelua aika monessa ketjussa. :)
No kesällä pääsee testaan onko hyötyä vai vaihdanko röökiin takasin tai lopetan kaikki.Useita kanootti vaelluksia tiedossa ja vaelluksia Norjan vuoristossa.Röökillä mentiin viime kesänä joten hyvä verrata miten on.
Pol
En itse löytänyt nimenomaan pitkäaikaisvaikutuksia käsitteleviä ketjuja (yli 1v höyrytelleet)
Mutta jos sinä olet löytänyt, laita linkki
Voisihan tähän ketjuun kertoa vaikkapa +/- vuoden höyrystelleet kokemuksiansa.. :antismoke:..muokkaa vaikka otsikkoa johonkin siihen suuntaa..ei tulisi turhaan samanlaisia ketjuloita :D