Kaikkea pitää vapottelun nimessä kokeilla, mutta älkää herranjumala sentään tehkö samaa virhettä kuin minä: Kaninkarva Microcoil. Mikä on sinun erikoisin srtupöi?
Printable View
Kaikkea pitää vapottelun nimessä kokeilla, mutta älkää herranjumala sentään tehkö samaa virhettä kuin minä: Kaninkarva Microcoil. Mikä on sinun erikoisin srtupöi?
Mikä ihmeen sertupoi?
Sehän on srtupöi, tai vaihtoehtosesti sitten setuppi.. :rtfm:
:laugh:
Tuliko sivumakuja :thinking: ei taida karvat kestää lämpöä kovin hyvin :lol:
Joskus yli 2 vuotta sitten, tuli fixattua eGo:n aton wicki tamppoonin narulla.. (ei käytetyllä) :blushing:
Meikäläisen kohdalla tais olla tämä:
http://i43.tinypic.com/1izndf.jpg
Huvittavinta sinänsä oli että se perhana vieläpä toimi:D
Tein samantyyppisen vaijerilla spheroidiin tovi sitten. Sekin toimi. :)
Hieman? Mulla eksy joskus tyyliin yks tai kaks koirankarvaa pumpuliin, voi perse mille se setuppi maistu.. O_o
Erikoisin taitaa olla ecowool+vaijeri misterissä, toimihan se jotenkin mutta en tykännyt mausta.
Puoliksi aiheeseen, niin itsellä oli joskus banaanikärpänen ilmeisesti makean tuoksun perässä kömpinyt coilille... Ne jotka on jollain sähkötainnuttimella joskus ötököitä listineet tietävät sen ihanan käryn. :P
No mulla oli se L:n muotonen meshisrtupöi agassa kun yritin sitä meshinvääntöä opetella aikoinaan... nykyjään ei oikein jaksa enää meshien kans tapella, se on niin säätämistä ja on niin paljon helpompi käyttää vaan silicaa/pumpulia. IMHO.