Nikotiinilliset makunesteet?
Hellurei! Uusi, vasta 3:tta päivää höyryttelijä kyselisi että mistä te tilaatte nikotiininesteenne?Mielellään missä ois maku mukana. Olen koittanut netistä katsella mutta en oikein ymmärrä noista mitään. Melkein paikassa kun paikassa vaaditaan tilatakseen luottokorttia tms, jota ei tietystikkään ole :D Paras olis jos ois semmonen mistä vois tilata verkkopankeilla tai postiennakolla.
Vs: Nikotiinilliset makunesteet?
Kauppoja on tuola etusivulla melkosesti... Tee paypal-tili ja lataa sinne massia,
niin alkaa kauppa käydä.
Muuten jees mut toi enkun kielikään ei ole paras mahdollinen :D Oisko suomenkielisiä sivuja mistä sitä vois tilata ? ::)
edit. Luin suomalaisia, suomessa ei siis saa myydä, mut esim. Ecigwizardilla on suomenkieliset sivut.
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Flounder
edit. Luin suomalaisia, suomessa ei siis saa myydä, mut esim. Ecigwizardilla on suomenkieliset sivut.
Und ASPA jos tarvetta.
Ja Paypal ohjetta : http://www.maksukamu.com/paypal-tilin-avaaminen/
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tinkku82
Hellurei! Uusi, vasta 3:tta päivää höyryttelijä kyselisi että mistä te tilaatte nikotiininesteenne?Mielellään missä ois maku mukana. Olen koittanut netistä katsella mutta en oikein ymmärrä noista mitään. Melkein paikassa kun paikassa vaaditaan tilatakseen luottokorttia tms, jota ei tietystikkään ole :D Paras olis jos ois semmonen mistä vois tilata verkkopankeilla tai postiennakolla.
Sammon Visa Electronilla onnistuu myös, mikäli semmoinen löytyy.
Olis kiva kuulla löytykö paikka mistä hommata :esmoke:
Lainaus:
Alkuperäinen postaaja
Tinkku82
http://ebnferro.com/ Sieltä olen ainakin tilannut pankkisiirrolla,menee 2 päivää käsittelyssä mutta kun ei oo kiire niin jaksaa odotella! Ja kyllä se silti sieltä nopeammin tulee kuin monesta muusta paikasta... :esmoke:
Paypal ?? Eihän sinne mitään rahaa tarvi ladata. Visa Electron riittää ja vähän katetta.