Terve. Olen nyt käyttänyt kys. tuotetta jo aika kauan ja haluaisin vaihtaa seuraavaan höyryyttäjään :).
Tuotehan on vain "kokeilu"paketti eGo vision, (eGo Vision Kokeilupaketti | esmoke.fi).
Mitä voisitte suositella seuraavaksi tuotteeksi?
Printable View
Terve. Olen nyt käyttänyt kys. tuotetta jo aika kauan ja haluaisin vaihtaa seuraavaan höyryyttäjään :).
Tuotehan on vain "kokeilu"paketti eGo vision, (eGo Vision Kokeilupaketti | esmoke.fi).
Mitä voisitte suositella seuraavaksi tuotteeksi?
Onko kuinka kallis tuo vamo v2
n. 45e + akut ja laturi. Alotuspakettina n. 100e
Okei. Osaatteko sanoa vamo 2 parempi vai tämä ?
IMotion 3 V+ (VV & VW)
Varmaan nämä olet tsekannut mutta varmistetaan ettei ole jäänyt välistä:
http://www.youtube.com/watch?v=4wGEET7v8Lk
http://www.youtube.com/watch?v=DbsgmjyM-GM
Jos noista itse pitäisi valita niin ottaisin iMotionin. Tasavirta toimii vain miellyttävämmin omaan suuhun kuin tuo kalkkarokäärmeen rätinä. Toki siitäkin moni tykkää.
Joo. :) Toi Imotioni kyl näyttäs houkuttelevan enemmän. Mutta kun olen näin amatööri vielä ni kysyn et jos ostaisin nyt tuon Vamo V2 (Vamo V2 VW-mod KROMI tehonsäädöllä 3-15W) Tuleeko siinä mukana ne kaikki kappaleet? meinaan ne suukappaleet tai mikä nyt on oikealta nimeltään.:)
Ei siihen driptippejä (suukappaleita) tule eikä atomisaattori, suosittelen tilaamaan uuden atomisaattorin siihen vehkeeseen :)
Osta semmonen minkä itse haluat. Nykyään voi päättää haluuko dildon kokoisen vamon/lavan, vähän egoa isomman Robust/ego-vv vaiko esim nyrkkiin sopivan gripperi/grooven tai jotain siltä väliltä. Kilpailu on luonut hyvät markkinat ja palvelee kuluttajia mukavasti. Jotain volttisäätöistä suosittelen...
Vamo V2 VW-mod, lukee että 510- ja eGo -yhteensopiva,
eli käykö siihen sitten nämä? Ja onko ne hyviä kys tuotteeseen? Anteeksi amatöörimaisuus :D
Drip tip 510 STD muovi 1kpl/2kpl/5kpl
510-T atomisaattori LR 1kpl/2kpl/5kpl / 510- ja eGo- osat ja tarvikkeet / PUFF
Puuttuu vain pala välistä, driptip tulee höyrystimen päähän, kuten karton tai 510-atomisaattorin.
jos saan pyytää, voitko ettiä sopivat palat ni ei tule tilattua vääriä? :)
Tässä edullisia ja hyviä ehdotuksia Vamon nokkaan, mikä nyt sattuu miellyttään silmää ja osuu budjettiisi.
Kaikki helppoja käyttää ja jos otat jonkin noista niin et tarvi kuin nesteet lisäksi.
Karto-tankki-bundle:
Puff Boge-tankki -bundle 6ml - 3x BogeDCT + 6ml tankki + Ming drip tip / Atomisaattorit/kartomisaattorit/ clearomisaattorit/DCT-tankit/ korjattavat RBA RTA + tarvikkeet - DCT-tankit / PUFF
Pro Tank:
Kanger ProTank clearomisaattori bottom coil 2,5ohm lasiputkella
Vivi Nova:
Vision Vivi Nova Kit V2.5 purettava tankki-clearo 3 atomisaattorilla 1,8/2,4/2,8ohm
Noista suurin oppimiskäyrä periaatteessa kartoilla, ViVi sitten ja Pro Tankki helpoin, joko toimii tai sitten ei.
...niin ja akkuja VAMOn tietysti jos ei jo ole, samoin laturi
Vamo käyttää 1 x 18650 tai 1-2 x 18350 akkuja. Varalla hyvä olla jokunen ylimääräinen.
laite, vision vivi nova kitti ja akku tilattu. :) rahaa meni mutta toivotaa että on sen arvoista. :)
Laturi tuli mukaan?
Juu kun otti sen "paketin", missä on kys laite. akut ja laturi. 57.95E