Kun kaupoissa kusettajia tuntuu olevan niin voisiko forkalle lisätä jonkilaisen wall of shame tyyppisen ketjun? Ketjussa ylläpito voisi julkaista näiden kusettajien nickit ja myös oikeat nimet. Vai estääkö jokin laki tällaisen?
Kyllä
En
Kun kaupoissa kusettajia tuntuu olevan niin voisiko forkalle lisätä jonkilaisen wall of shame tyyppisen ketjun? Ketjussa ylläpito voisi julkaista näiden kusettajien nickit ja myös oikeat nimet. Vai estääkö jokin laki tällaisen?
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Tämäkö ei käy? http://www.e-savuke.com/vb/itrader_main.php
Kyllähän se oma ketju vaikka myyntialueelle stickyksi olisi hyvä olla olemassa jossa asioista voisi keskustella.
I'm not fat, I just got a sweet hockey body.
Eikös tapahtumavirta toimi niinku livenä jota kaikki seuraa?
Niimpä. Ei mun mielestä tarvii olla mitään shoutboxia.
Tulipas tuossa mieleen, että voisiko kirppisalueen sääntöihin lisätä jonkun kohdan, jossa "käskettäisi" jättämään myytyjen tuotteiden toteutunut myyntihinta näkyviin, eikä vain poistettaisi koko ilmoitusta?
Saisi jonkunlaista vertailupohjaa ko. tuotteiden hintatasosta, eikä tarttis aina ihan hatusta heitellä.![]()
Joo kannatetaan. Varsinkin myyjän näkökulmasta äärimmäisen näppärä.![]()
imho, se on vaan hyvä jos aloittajat lukitseen ketjunsa itse kauppa-alueilla.
Se on jokaisen omissa käsissä siivotaanko siitä tekstejä sen jälkeen. tai jotain muuta ko. kauppaan liittyen.
Kiva olis vahtia tollasta sääntöä. Ja lisää reportteja tulemaan.
Jokainenhan voi toki laittaa exceliin tuolta kauppa-alueelta hintakatsauksen haluamilleen tuotteille tai vaikka kaikille. somuchwin.
Lisäksi, nuo kauppaviestit tuhotaan aika ajoin vanhemmasta päästä. (tuhoutuvat automaagisesti tms)
Lisää sääntöjä = pilkunnussintaa
comprende?
ps. kirjoitin silti aloitteen siniseen vihkooni.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Juu, en mä käyttäjien omatoimista lukitusta vastustanukkaan.En vaan ymmärrä, miksi esim. koko aloitusviesti pitää siinä yhteydessä tyhjentää..
Toi vanhojen ketjujen automaattisiivouskaan ei tuohon vaikuta, kun ideana oli nykyisen hintatason haarukoinnin helpottaminen, jos vaikka jotain on myymässä.
Jos tuntuu, että työtaakka on liikaa, niin varmaan täältä löytyy vaikka pari vapaaehtosta, jotka esim. kauppa-alueen valvojiksi voisi nimittää, sikäli mikäli noita ylläpidollisia oikeuksia saa alueittain rajotettua..?
Myynti ilmoitukset joiden tavarat on jo myyty pitäis ruveta saamaan lukkoon pikkasen aktiivisemmin. Ärsyttää selata ilmotuksia, kun löydät jonkun mielenkiintosen niin se on aina myyty, mutta ilmoitus edelleen lukitsematta.
tuohon juu rotia. muistaakseni on mainittu shäännöissä.![]()
Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä."
Omien viestien poistaminen, miksei ole mahdollista? Kyse on kuitenkin vain yhdestä vBulletinin asetuksesta, olisiko tuota mahdollista saada käyttöön?
Kyllä poistelu on imo admin-teamin hommia. Tulee muuten reikäleipää teksteistä (ja kyllähän niitä viestejään voi käydä "kumittamassa" aina jos morkkis iskee).
"Civil disobedience becomes a sacred duty when the state becomes lawless and corrupt" ~Gandhi~
No siis kun viestejä pystyy kuitenkin muokkaamaan ts. niistä voi pyyhkiä kaiken pois, niin miksei samalla vaivalla voisi omaa viestiään poistaa?