Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

1 50.00%
  • Mäkki

0 0%
  • Burger King

0 0%
  • Hyi, en syö

1 50.00%
Sivu 90 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 40808687888990919293941001401905901090 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,781 - 1,800 / 53983

Aihe: Höyry-Off-topic

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Joo, iteki ku poltan nykyään taas toisinaan jos tarpeeksi suututtaa (eukko vittuilee) niin kyllä se on vähintään neljännesaski vedettävä ketjussa. Ja siitä se lipsuu helposti taas.
    Do or do not, there is no Barole.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    No eipä oikeastaan.
    Helppous toki bonusta, mutta se paska maku ja järkky överi saa kyllä toisiin aatoksiin.
    KGO & Twist

Sijainti
    Kauhava
    Isoon vitutukseen isot överit. Mutta se maku kieltämättä on jotain järkyttävää.

Höyrykone

Sijainti
    Manchesteri
    No toi on taas niin tapauskohtanen juttu. Itsekään en ole mikään fanaatikko, jos tekee mieli röökiä niin semmoisen poltan, mutta aika harvoin tuota nyt tulee enää edes semmosta fiilistä. Nykyään poltan ehkä pari tupakkaa / kk. Eihän se hyvää ole mutta vanhojen aikojen muistolle Riskiä lipsumiselle en näe niin pitkään kuin laitteet ja nestevarastot pitää kunnossa.

Sijainti
    Kauhava
    Se on se ultimaattisin sudenkuoppa ku nesteet on liki loppu, jokainen setuppi pitäis uusia ja iskee armoton vitutus. Kyllä se tupakkiaski siellä kaapinperällä alkaa huudella, varsinki ku eukko polttaa vieläkin ihan entiseen malliin.

Sijainti
    Pietarsaari
    Itse päässyt jo yli ja saa malluaski kulkea mukana taskussa.
    Saapahan tarjottua, jos joku hotti misu tahtoo, että stiggaan yhen spaddun.
    KGO & Twist

Sijainti
    Kauhava
    Heität öögaa,bygaat stuugaa ja kelaat vähä niinq funtsit et niinq ku sä oot sä ni mä oon mä.

Sijainti
    Pietarsaari
    Ei, kyllä se tuossa kohtaa jo on liian lärvit.
    KGO & Twist

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Perjantaina oltiin koko vuoron kanssa koulutuksessa ja tauoilla puolet porukkaa ajelehti ulos tupakille.
    Ite höyryämään siihen viereen.. Eipä pystynytkään olemaan siinä savussa. Niin karmea katku lähti tupakoitsijoista..

Ilmeisesti oma tilanne on että jos ei ole höyryjä, niin sitten ollaan ilman.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Sijainti
    Kauhava
    Jos höyryttely joskus menee täysin pannaan, niin siinä vaiheessa meikäläinen raapasee taas Nortin tulille. Vittu.

HöyryGuru defuncta's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Noi "pannat" on sen verran helppo kiertää kuitenkin, että tuskin tarttee heti murehtia. Mutta kessuun en enää koske, vaikka eukkokin tuossa syrjässä välistä poltti sen 7-8kk muksun syntymän jälkee. Kyllä höyryttely on vain niin tehokkaasti vienyt kaiken himon tupakkaan ettei tosi
    Videot ja arvostelut: Defuncta Vaping

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Työvuorotkin menee ilman höyryjä kevyesti ja portista ulostuessakin tulee kaivettua härvelit esiin ennemmin tavan kuin tarpeen vuoksi.
    Tässä kotosalla tulee sitten höyryttyä sen mitä höyryää.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Höyrykone Hellraiser's Avatar

Sijainti
    Blashyrkh
    Joku seurustelurööki on tullu poltettua jos joku on tarjonnut vaikkapa duunissa. Kyllä se niin paskalle maistuu että eipä tuota enää varsinaisesti mieli tee. Satunnainen seurustelutupakka vai saa miettimään että tätä en enää itse kaupasta osta. Noh kännitupakat on tullu ostettua mutta kun on niin harvoin kännissä että kerran vuodes jo röökiaskin ostaa niin eipä tuosta huonoo omaatuntoa tullut..ei jäänyt kuin paskanmaku suuhun.

Höyrykonkari Henkonen's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Juu tosiaan jos meshillä (umpitukki?) saa siihen tyyliin vuotamattoman et kallistaessa tulee vähän ajan päästä ehkä pari tippaa deckille, niin tämä 2mm vaijeri RSST:n ylisuuressa wickholessa maaten ei vuoda tippaakaan edes modi ylösalaisin ravistamalla tai odottamalla. Piti tummuneet nesteet kaataa lavuaariin ja täyttöaukon kumituttikin oli pois. Ei vaan millään ketsuppipulloranne-tekniikoilla tyhjentynyt. Eli normikäytössä putki vähän poikittain taskussa --> ei voi vuotaa.
    Noni, sittenhön se on sillä ruvettava kikkailemaan Mistähän mahtaa asim 2mm vaijeria saaha ja ottaako se vaijeri minkäänlaista kontaktia josta ottaa oikkaa vai onko muita huomioitavia asioita sen käytössä?
    I see my vision burn, I feel my memories fade with time
    But I'm too young to worry

These streets we travel on will undergo our same lost past

HöyryGuru Ahe222's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Henkonen Näytä viesti
    Noni, sittenhön se on sillä ruvettava kikkailemaan Mistähän mahtaa asim 2mm vaijeria saaha ja ottaako se vaijeri minkäänlaista kontaktia josta ottaa oikkaa vai onko muita huomioitavia asioita sen käytössä?
    Metallivaijeri joten samanlailla ottaa oikoseen kuin mesh, suosittelen sijoittamaan kunnollisiin leikkureihin niin säästyy hermot
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

Höyrykone Cold Air's Avatar

Sijainti
    Jalasjärvi
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Hellraiser Näytä viesti
    Joku seurustelurööki on tullu poltettua jos joku on tarjonnut vaikkapa duunissa. Kyllä se niin paskalle maistuu että eipä tuota enää varsinaisesti mieli tee. Satunnainen seurustelutupakka vai saa miettimään että tätä en enää itse kaupasta osta. Noh kännitupakat on tullu ostettua mutta kun on niin harvoin kännissä että kerran vuodes jo röökiaskin ostaa niin eipä tuosta huonoo omaatuntoa tullut..ei jäänyt kuin paskanmaku suuhun.
    Toi kännitupakointi on kyllä jännä asia. Jotku ei polta koskaan muuten mut sit vetäsee kännis askillisen niinku kunnon korsteenit
    Lipsuminenkin on melkein mielenkiintoista sivusta seurata Esim. pari kaveriani osti starttipaketit ja kylhän ne niillä veti jonkin aikaa mut sit rupes tuleen näitä "tupakkakopis on miellyttävämpi polttaa kun höyrytellä" tai "mä poltan vain kännis" ja paras näistä "mä poltan nää vanhat pois" Eipä aikaakaan kun ne rupes sit taas aktiivisesti pelkästään tupakoimaan. Toki jotku veti "tää osa meni rikki niin en enää tilaa uutta vaan rupeen taas polttaan"
    Eipä se mua oikeesti häiritse koska jokainen tekee itse omat valintansa mut itselläni sen ekan höyryviikon jälkeen testimielessä sytytetty rööki jäi kyl polttamatta. Joskus toki tuli mieleen, et pitäisköhän taas kokeilla mille se maistuu mut sit muistin tuon yhden kokeilun...
    Entäs kun nesteet loppuu? No omaa vikaahan se silloin on ja sit olen vain ilman
    "Mai brata from anata mata!" -wiitis
    Arvosteluja ja muuta härväystä: http://www.youtube.com/user/ColdAirVapes
    https://soundcloud.com/forcevalt
    Höyryttelyn aloitus/Tupakoinnin lopetus: 22.11.2011

Sijainti
    Jyväskylä
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Metallivaijeri joten samanlailla ottaa oikoseen kuin mesh, suosittelen sijoittamaan kunnollisiin leikkureihin niin säästyy hermot
    Millä tavalla kannattaa vaijeri leikata, sijoittaa ym niksejä? ja millaiset leikkurit olis tarpeeksi hyvät?

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Henkonen Näytä viesti
    Millä tavalla kannattaa vaijeri leikata, sijoittaa ym niksejä? ja millaiset leikkurit olis tarpeeksi hyvät?
    Kuumentaa leikkauskohdan ja käyttää vähän jerkkua Itse käytän Bahcon sivuleikkureita...
    Vape since 30/05/2011

Höyrypää Motomoto's Avatar

Mä syön ny.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Sijainti
    Jyväskylä
    Ah, aamulenkki ja eiku kreat nassuun ^^

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia