Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

1 50.00%
  • Mäkki

0 0%
  • Burger King

0 0%
  • Hyi, en syö

1 50.00%
Sivu 83 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3373798081828384858687931331835831083 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,641 - 1,660 / 53983

Aihe: Höyry-Off-topic

Höyrypää DS3Finland's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Joku oikeasti istunut sun hermon päälle..? Useampi asiallinen viesti, jotka olet yksitellen ampunut alas loukkaavina ja itse vastannut loukkaavalla tavalla takaisin.
    Joku jo mainitsi, että metsä vastaa niin kuin sinne huudetaan.

Aika neutraali asenne itsellä kaikkia kohtaan, paitsi tiettyä ryhmää... Tämä ryhmä on juurikin nämä jotka ärsytettynä löytävät jokaisesta viestistä jotain mikä heidän mielestään menee henkilökohtaiseksi loukkaukseksi.
    Ja kyllä, pojuttelu on mielestäni loukkaavaa ihan sama minkä ikäinen vastapuoli on kyseessä.
    Pelkästään itse säästänyt:

Ja rahaa palanut n.2950e kahden hengen höyryttelyyn.

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Ehkä huolehdin omasta nukkumaan menosta itse, en ole holhouksen alla, jos huolehtisitte vaan omasta puolestanne.
    Ihan vaan sillä meinasin että ois varmaan parempi lopettaa nyt, kun tehdä itsestään yhtään enemmän naurunalaista kuin nyt jo olet.
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

HöyryGuru Ahe222's Avatar

Jaahas poppari ilta..... Mitäs matsia tänä iltana seurataan? Olis kiva tietää lähtötilanne ennen kuin lähden omat postaukset lukemaan yksitellen läpi, kun ei tähän mennessä luetussa ole selvinnyt kuin että naisia kiusataan/on kiusattu, yksi on jo saatu eroamaan foorumilta ja että Onchulla on sensuroimaton ulosanti
    "Anteeksi! Minä luulin, että se on omani!" (Nipsu:Taikurin hattu)

Sekavia kirjoituksia erinäköisistä ja kokoisista höyrytin vekottimista

sirkku
    Vieras
    Saatiinhan sitä tällekkin foorumille jotain toimintaa vaihteeksi, yks nainen vastaan kymmenen vai kakskymmentä urosta. Onhan se saavutus sinänsä. Osa vaan otti kaiken itteensä, ihme ja kumma, oisko osunut vähän kuitenkin teitin omiin nilkkoihin, joista lähti suurin älömölö. Pienestä kärpäsestä kasvoi suuri härkänen. Mitä ihmettä

_S_
    _S_ on poissa
    Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Olisko se aika kuukaudest

E:sirkku o mun sankari ainaki

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Jaahas poppari ilta..... Mitäs matsia tänä iltana seurataan? Olis kiva tietää lähtötilanne ennen kuin lähden omat postaukset lukemaan yksitellen läpi, kun ei tähän mennessä luetussa ole selvinnyt kuin että naisia kiusataan/on kiusattu, yksi on jo saatu eroamaan foorumilta ja että Onchulla on sensuroimaton ulosanti

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Olisko se aika kuukaudest

E:sirkku o mun sankari ainaki
    Kiitos liiottelusta

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Iästä huolimatta jos Pohjanmaalla käytetään nimitystä "poju", siitä seuraa vastaanottavalta puolelta primitiivireaktio.
    Se EI ole brittien suosiman "dear" sanan tapainen, tuttavallinen teitittely, vaan ihan puhtaasti vittuilua.
    Ja Ylihärmässä mitään baareja ole ollut, aina ne on tullut Härmään ryyppäämään ja turpaansa ottamaan.
    KGO & Twist

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Jos mua sanotaan pojaksi tai pojuksi, mä koen että sillon tatutaan mun ikään, jota ei oo ku vaille neljännesvuosisata, ja uskallan väittää jarifinki kanssa asiasta vääntäneenä että oon silti eläny enemmän ku moni tuplasti kilometrejä omaava. Nyt on sitäpaitsi kirjaimellisesti lääkkeet ottamatta, välittäjäaineet heittää häränpersettä niin ei pysty edes keskittymään, niin en jaksa yrittää keksiä mitään loistavaa comebackia.
    Minkäänlaista naisia syrjivää toimintaa, tai sukupuolen sävyttämää paskanjauhantaa en oo täällä nähny, edellinen show kun oli, johtu se vaan siitä ettei miesten heittämää läppää pystytty sulattamaan. En tiiä mikä tässä on se juttu, mutta jos ei oo esittää sitä keskustelua linkillä taikka jollain muulla tavalla, oletan että kärpäsestä on tehty norsunen. Siihen asti vetäydyn takavasemmalle odottelemaan, josko tää homma tästä etenisi, tai vielä parempaa, asettuisi.

ps. Ikänään en oo suhtautunu ihmiseen tietyllä tavalla sukupuolen, seksuaalisen suuntautumisen tai nenän leveyden mukaan. Joka muuta väittää, kunniatta kuolee. Perkele, kotonakin oon tyytyväisenä tossun alla, en mä koe tarpeelliseksi päteä netissä sen enempää naisille ku miehillekään. Siis, sen takia että ne on jompaa kumpaa.
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ahe222 Näytä viesti
    Ei niitä naisia ole kiusattu. Niistä vaan tuntuu siltä.

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Iästä huolimatta jos Pohjanmaalla käytetään nimitystä "poju", siitä seuraa vastaanottavalta puolelta primitiivireaktio.
    Se EI ole brittien suosiman "dear" sanan tapainen, tuttavallinen teitittely, vaan ihan puhtaasti vittuilua.
    Ja Ylihärmässä mitään baareja ole ollut, aina ne on tullut Härmään ryyppäämään ja turpaansa ottamaan.
    Keskikunnan kauppa ja baari! Perkele. Mutta rölli on tässä asialla. Pojaksi tai pojuksi sanominen on melkeen yhtä paha ku aiheeton homottelu.

Sijainti
    Mikkeli
    Mä en pojittele edes kesäduunareita töissä. Katsotaan uudestaan siinä vaiheessa kun kesähessut on samanikäisiä kuin omat tenavat.
    Eli noin kymmenen vuoden päästä.

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Keskikunnan kauppa ja baari! Perkele. Mutta rölli on tässä asialla. Pojaksi tai pojuksi sanominen on melkeen yhtä paha ku aiheeton homottelu.
    Käytin sanaa poika, enkä missään tapauksessa tarkoittanu pahalla, enkä halventavana, päinvastoin. Paikkakunnalla me kaikki vanhemmat ollaan keskenään poika ja tyttöjä ikä haarukka 40-80 ja kaikki tykkää siitä. Sorry jos loukkasin Barole.

Sijainti
    Kauhava
    Oikein.

edit. Tää siis Ignorantille. :3 Ja yllä on perustelut sille miksi meni palkokasvi nenään. Vanhemmalla iällä se saattaa huvittaa, mutta kun on vähemmän ku varttisatasen elelly niin se on vähättelevää.

Sijainti
    Mikkeli
    Mutta kaiken tän hälyn keskellä mun täytyy mennä nukkumaan. Kello soimassa vaatimattomasti 4:20

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Troll from behind Näytä viesti
    Ylihärmässä oli Karhubaari 70-luvun alussa ja ovea vartio täytetty karhu. Oon muuten nähny.

Kauppias

Lainaus Alkuperäinen postaaja Barole Näytä viesti
    Oikein.

edit. Tää siis Ignorantille. :3 Ja yllä on perustelut sille miksi meni palkokasvi nenään. Vanhemmalla iällä se saattaa huvittaa, mutta kun on vähemmän ku varttisatasen elelly niin se on vähättelevää.
    Ollaan näemmä saman ikäisiä.
    Sinänsä ylläri mulle, oletin sua aina paljon vanhemmaksi. Avatarin ja muutenkin juttujen perusteella.
    Rispect.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Sinänsä ylläri mulle, oletin sua aina paljon vanhemmaksi. Avatarin ja muutenkin juttujen perusteella.
    Rispect.
    Kiitän. (:

Höyrypää Motomoto's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Rispect.
    Nuoriso.. Se on sellasta.. Olettaa kaikenlaista..
    Ootte vanhempia niin ette enää oleta, silloin on raakaa tietoa kaikesta
    27v huutelee..
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Höyrypää Motomoto's Avatar

Vaihdetaan aihetta.
    Tarttis löytää tolle 360xbox ostaja (hint hint).
    Sie on asemassa jotain vikaa, lukee pelit ja toimii mutta pitää meteliä.
    Ei vittu kiinnosta.
    40€.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •