Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

1 50.00%
  • Mäkki

0 0%
  • Burger King

0 0%
  • Hyi, en syö

1 50.00%
Sivu 82 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3272787980818283848586921321825821082 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,621 - 1,640 / 53983

Aihe: Höyry-Off-topic

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Olisko tässä nyt kyse siitä, että esimerkkinä foorumilla on rekanneena vaikkapa nyt 100 miestä.
    (Älkää tarttuko lukuihin, esittelen teorian).
    Näistä 30 kysyy jotain typerää ja saa viisastelua vastaukseksi.
    Miehet huomaavat kysymyksensä olleen typerä ja oppivat asian kantapään kautta.

Sitten naisia on rekanneena 30, niistä 5 kysyy jotain typerää ja saa saman vittuilun vastaukseksi.
    Tämä on heti syrjintää naisia kohtaan.

Itse en ole havainnut tällaista "ajetaan naiset kiven alle" liikehdintää täällä niin väkisinkin tuo tulee mieleen.
    Jos mies tai nainen esittää typeriä kysymyksiä ja saa siihen vastauksena vittuilua, niin ei siitä tarttisi huulirasvaa nenään vetää.
    Ei se tarkoita että täällä naisia vihattaisiin.
    Kukas se nostaa kissan hännän, kuka puhui mitään syrjinnästä, eikö lukutaito taas riitä, ei tarvi rivien välistä lukea, kun sinne ei ole kirjoitettu mitään.

Höyrypää Motomoto's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Kukas se nostaa kissan hännän, kuka puhui mitään syrjinnästä, eikö lukutaito taas riitä, ei tarvi rivien välistä lukea, kun sinne ei ole kirjoitettu mitään.
    Mä koen että sä kiusaat mua, mielestäni olin asiallinen ja sä soitat mulle vain suutas .
    Ei tässä nyt olisi vaan käynyt niin, että sä olet feminatsi ja haluat vain tahallas pahoittaa meidän miesten mielen syyttämällä meitä jostain?
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Höyrykonkari DinD's Avatar

Sijainti
    Pori
    Mä koen että sä kiusaat mua, mielestäni olin asiallinen ja sä soitat mulle vain suutas .
    Ei tässä nyt olisi vaan käynyt niin, että sä olet feminatsi ja haluat vain tahallas pahoittaa meidän miesten mielen syyttämällä meitä jostain?
    Mä veikkaan että tämä oli sovinistista, olet narsisti ja aina vaan vittuilet ja mitä kaikkea, ei huumoria niinkun se pojuttelu vaikka..

sirkku
    Vieras
    Mistähän sua on syytetty, miten mä kiusaan sua ja mikä syytös osui noin kohdalleen, et vedit herneen nenään, yks varmaan just mahtu, muuten ainakin tekstistä päätellen olisit tukehtunu, ja sinäkö olisit pahoittanut mieles. Epäilen.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Jonkun aikaa tätä foorumia on tullut melko aktiivisestikin seurattua, mutta en mä kyllä pahemmin ole huomannut naisiin kohdistuvan sen kummempaa kohtelua kuin muihinkaan, enkä kyllä ole havainnut mitään "kivien alle ajamistakaan".. Tosin enpä kyllä käyttäjien sukupuoliakaan sen kummemmin mietiskele; vastaan jos on jotain vastattavaa ja jos taas mielestäni en omaa mitään "pöytään tuomista", jätän yleensä vastaamatta (en kylläkään aina).

Ehkä mä sitten olen lukenut tätä foorumia turhan sukupuolineutraalisti, kun en tosiaan ole kirjoittajien haarovälistä löytyviin vehkeisiin kiinnittänyt huomoita, mutta oisko jotain esimerkkejä tuosta naisten pois ajamisesta esittää?

Mulle on ihan sama kuka kyselee; jos kysyy asiallisesti ja fiksusti, vastaan kyllä samoilla linjoilla. Sama toki toisinkin päin, ihan sukupuolesta riippumatta (tosin jos kirjoituksen perusteella huomaan, että henkilöllä ei esimerkiksi termistö ole hallussa, niin pyrin vastaamaan selkokielellä, ehkä joidenkin mielestä holhoavastikin, mutta sekään ei kyllä sukupuolesta johdu, vaan ihan pelkästään asioiden selkeyttämiseksi ja väärinkäsitysten välttämiseksi).

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja DinD Näytä viesti
    Mä veikkaan että tämä oli sovinistista, olet narsisti ja aina vaan vittuilet ja mitä kaikkea, ei huumoria niinkun se pojuttelu vaikka..
    Ja VITUT mä en oo pojitellu ketään, varsinkaan Barolea joka on pohjanmaalta, kuvittelin, et asia tuli selväksi. Vertaa poju ja poika niissä vissi ero, kun susta tulee vanha toivottavasti sua sanotaa vanhaksi kääkäksi, minkä siihen mennessä varmaankin olet ansainnut, ei pojasta tietoakaan. Sorry Narsistin joudut hakemaan jostain muualta, esim: itsestäsi

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Lainaus Alkuperäinen postaaja luuponen Näytä viesti
    .

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Ei vittu oikeesti
    Mikä saatanan kirottu viikonloppu taas menossa. Onko viinat juotu ja rapulaa pukkaa
    "Aikuiset" ihmiset
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

Höyrykone Ignorant's Avatar

Sijainti
    Mikkeli
    Oiskohan Sirkun aika mennä nukkumaan ja koittaa huomenna hieman miedommalla asenteella foorumille?
    | DIY Box mods | #008 Diablo | Igo-L | RSST | EVOD |

Höyrypää phage4i's Avatar

Sijainti
    Helsinki,FI
    ^Tälle ääni
    Natureg0ing is a must..pd!

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Oiskohan Sirkun aika mennä nukkumaan ja koittaa huomenna hieman miedommalla asenteella foorumille?
    Koskas me ollaan tehty sinunkaupat ??

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Paha kai se on muullakaan nimellä ketään täällä kutsua, kuin mikä nimimerkkinä on?

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Alkaa mennä vähän jo tragikomedian puolelle. Toisaalta voihan tuossa jo trollauksestakin olla kyse, tiedä häntä...

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Wtf happening here?
    Nimim. Epätietoinen...

Noh ihan sama, jatkakaa

Sijainti
    Mikkeli
    Lainaus Alkuperäinen postaaja sirkku Näytä viesti
    Koskas me ollaan tehty sinunkaupat ??
    Ensinnäkään harvoin teittittelen ketään, missään. Vähiten nettikeskusteluissa.
    Miten muuten edes olisin voinut osoittaa kyseisen toteamuksen just sulle, kuin nimen mainitsemalla ?

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Ignorant Näytä viesti
    Ehkä huolehdin omasta nukkumaan menosta itse, en ole holhouksen alla, jos huolehtisitte vaan omasta puolestanne.

Höyrykonkari

Höyrypää Onchu's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Mulla on tapana sanoa vahingossakin asioita jotka iskee ihmisiä vyön alle, aika monet ei kestä sitä

_S_
    _S_ on poissa
    Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Ja tähän väliin ->

Lisää touko poukoa -> Touko Pouko - Säteilysuojakypärä - YouTube

Sijainti
    Mikkeli
    Lähinnä näin..