Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

1 50.00%
  • Mäkki

0 0%
  • Burger King

0 0%
  • Hyi, en syö

1 50.00%
Sivu 80 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3070767778798081828384901301805801080 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,581 - 1,600 / 53983

Aihe: Höyry-Off-topic

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja True Puffin Näytä viesti
    Pesiytynyt? Aina ollut Jotenkin akat täytyy saada ruotuun
    Onko oikeutettua, että teillä olis mahdollisuus saada naisnäkökulmaa vapotteluun, on naisia, jotka haluaa näiden härpäkkeiden kans puuhastella, Tarvivat myös joskus apuja, niiltä jotka ovat harrastaneet vapottelua muutaman vuoden ja sit teiltä, joko ei tuu mitään vastauksia (katotaan nenän varta pitkin, kun itellä ei vartta ollenkaan) tai sit ympäri pyöreetä paskaa ja muutama harva asiallisesti käyttäytyvä Sitten nää joka on edestä ja takkaa. Kiitos yksityisviesteistä, ne on nannaa Voisitte vapottelijat unohtaa, onko munat pelissä vai ei, olette ennenkin natsimeiningillä ajanut ihan viksuja naisia foorumilta pois, esim: annemirjami, joka ei varmasti halunnu mitään pahaa kenellekkään teistä, jotka tunnutte omistavan tämän foorumin.

Ajatte vapottelun hyvää asiaa tupakkaa vastaa, mutta halveksutte ihmisiä, joille höyryttely on tärkeetä. Ennen ostettiin auto, jolla parennettiin kullin mittaa tänään se taitaa olla sähkötupakan koko, onhan sillä kullimaisia piirteitä. Sorry vaan kaikille, nutta te ootte ilkeitä. Korvat punottaa jo. Ottakaa järki käteen ja tehkää tästä foorumista miellyttävä kaikille.

Kauppias

Mitäs täällä tapahtuu ?
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyrykone IcedForce's Avatar

Sijainti
    Turku
    Wut?!?

Tainnu multa jäädä jotain välistä. Kyllä mä ne ärsyttää-ketjun viestit huomasin ja ajattelin, et äijät vähän kieliposkella machoilee, mut et olis noin pahaksi mennyt. Toivottavasti asia saadaan kondikseen ja porukka taas vähän rauhoittuu, niin saadaan foorumi taas kukoistamaan.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Joo jotain on mullakin mennyt ohi... Eihän me siellä ärsytysketjussa naisia haukuttu, vai?

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    No nyt sitä sataa taivaan täydeltä. Yhtään yv:tä asiaan tiimoilta en ole lähettänyt tai osallistunut sellaisiin keskusteluihin, missä olisi yhtä foorumilaista morkattu. Oikeaan osoitteseen kuitenkin sataa, koska olin uskomattoman röyhkeä humoristisessa kommentissa, jonka laitoin höyrychat "off topic" alueelle.
    Vape since 30/05/2011

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Mäki oon tainnu missata, sillon aikanaan tuli kyllä kovaa palautetta mun mielestä harmittomasta perseilystä. Juurikin siitä syystä että tuli heitettyä sitä herjaa ihan normaalisti, ottamatta huomioon sukupuolta. Että mitenkä se nyt niinku on, haluaako foorumin kauniimmat käyttäjät sen tasa-arvoisen kohtelun vai jotain muuta? Mä nimittäin oon nyt hämmentyny pahemman kerran.
    Do or do not, there is no Barole.

Höyrykone True Puffin's Avatar

Sijainti
    Rauma
    Lainaus Alkuperäinen postaaja ktdd Näytä viesti
    Joo jotain on mullakin mennyt ohi... Eihän me siellä ärsytysketjussa naisia haukuttu, vai?
    Ohi menee ja lujaa varmaan aika monella, kuten allekirjoittaneella...mutta mennän aallon mukana ja katsotaan, mitä se tuo tullessaan. Ehkä tässä on joku juttu takana, mutta en ainakaan pikaisella haulla löytänyt mitään
    Vape since 30/05/2011

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Perin hämmentävää on tämä nyt..
    Do or do not, there is no Barole.

Kauppias

Ei kai täällä nyt naisia syrjitä.
    Suurin osa modeistakin muistuttaa lähinnä dildoja.
    Ja vain yhden puukulli-diymodin kuvan olen täällä foorumeilla nähnyt ;D Siinä vasta miehinen väkerrys.

Höyrypää Onchu's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Kuulostaa siltä että internet on loukannut aikuista itsenäistä naista, nämä yksilöt ovat tunnettuja suivaantumisesta ja epäloogisista johtopäätöksistä

Kauppias

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Ei kai täällä nyt naisia syrjitä.
    Suurin osa modeistakin muistuttaa lähinnä dildoja.
    Ja vain yhden puukulli-diymodin kuvan olen täällä foorumeilla nähnyt ;D Siinä vasta miehinen väkerrys.
    No, et varmaan ole sitten dildoa nähnyt, mutta kurkkaappa housuihis löytyskö jotai tutun näköistä, ei millään pahalla, mutta kuitenkin.
    Tasa-arvo ja tasa-arvo, eiköhän vapottelun alalla olla kaikki tasa-arvoisia, niin mä ainakin kuvittelin. Luulin ,ett meillä kaikilla on oikeus polttaa sähkötupakkaa ja kysyä neuvoja jos oma äly ei riitä, mut kolleja kyllä neuvotaa enemmän tai sitten naiset ei uskalla tylyjen vastausten jälkeen kysyä mitään, tai lasketan huuhaaa kyselijöiksi, niitäkin foorumilta löytyy ja miespuolisia huuhaita kyllä neuvotaan ja autetaan, vaikka näkis, et joku kysyy jotain, mikä on ihan idioottia.

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Kuulostaa siltä että internet on loukannut aikuista itsenäistä naista, nämä yksilöt ovat tunnettuja suivaantumisesta ja epäloogisista johtopäätöksistä
    Oliko oppimis vaikeuksia koulussa, vai miksi kohdistat tuon vittuilun mua kohtaan. Mikä internet ei internet loukkaa ketään, kyllä ne on ihmiset, jotka viesteinään iskee, vai onko sulla itse opetettu intrsku, kenties siperian hysky joka tekee sun puolesta paskat hommat. Narskut tunnistaa aina.

Kauppias

Tarkoitin sellaisia hopeisen lavatuben näköisiä, mitä lienee hieromasauvoja ;D
    Pyydän anteeksi että lähdin sunnuntai-illan ratoksi mukaan tähän, en ole noita höyryguruja joilta kaikenlaista kysellään.
    Mua vituttaa kaikki tyhmät kysymykset aivan tasapuolisesti Ja monia varmasti mun tyhmät vastaukset.

Mun mielestä ihan hyväkin asia et kerrotaan mikä ottaa päähän. Välillä tuntuu et täällä on meininki kuin jeesusleirillä ja mitään ei saa sanoa. Kaikkien täytyy olla kamuja ja halailla vaan.

Höyrykone tero's Avatar

Sijainti
    Tampere
    Juu itse en edes pohdi nimimerkkejä useinkaan että samaa kommenttia sukupuolesta tai muustakaan yksilöllisestä seikasta riippumatta. Ei täällä kaikille aina vastailla asiallisesti pohtien eikä täällä varmaan mitään poliittisia hyviä käytösmalleja tarvitsekkaan toteuttaa. Kaikki kuitenkin vapaaehtoisesti eikä työkseen kommentoimassa (ei tarvitse noudattaa asiakaspalvelijan työnkuvaa).

Höyryttelijä Nemain's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Mikäs ydinsota ja missä

_S_
    _S_ on poissa
    Höyrykone _S_'s Avatar

Sijainti
    Satakunta
    Tapelkaa saatte sokerii ?
    Taas ihmisillä morkkis kun huomenna normi duunari lähtee töihin juhlitun vkl jälkeen ?
    eli peli loppu nyt ja katsokaa touko poukoa -> touko pouko ninjana - YouTube

T:töissä nytkin

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Natsu Näytä viesti
    Tarkoitin sellaisia hopeisen lavatuben näköisiä, mitä lienee hieromasauvoja ;D
    Pyydän anteeksi että lähdin sunnuntai-illan ratoksi mukaan tähän, en ole noita höyryguruja joilta kaikenlaista kysellään.
    Mua vituttaa kaikki tyhmät kysymykset aivan tasapuolisesti Ja monia varmasti mun tyhmät vastaukset.

Mun mielestä ihan hyväkin asia et kerrotaan mikä ottaa päähän. Välillä tuntuu et täällä on meininki kuin jeesusleirillä ja mitään ei saa sanoa. Kaikkien täytyy olla kamuja ja halailla vaan.
    Tämä on lähinnä siitä kiinni, et kun nainen yritää hakea apuja, niin kundit pakenee jonnekin ja eivät tiedä kyseisestä asiasta mitää. Foorumilla kuitenkin n. 5000 jäsentä tosin ei kaikki aktiiveja, mutta vois olettaa, ett muutama ehdottais jotain, jos olis jotain kutinaa, mut palstaa seuranneena, huomio kiinnittyy väkisin siihen, ett jotain kysyy vastaus taso naiselle on vähän yliolkasta, mutt kun kundi kysyy, avot löytyy porukkaa, joka lähettää kuvia vaikka rautalangasta/piikkilangasta tee näin. Ennen käytettiin rautalankaa kun joku oli oikein tyhmä, täällä se on nousu arvoon arvaamattomaan. En tarkoittanut, ettt ootte kaikki pahoja, idiootteja, narskuja, suurin osa on ihan OK, mut miten ne muutama teihin kuulumaton saa pahan olon aikaiseksi.

Kauppias

Lainaus Alkuperäinen postaaja _S_ Näytä viesti
    Tapelkaa saatte sokerii ?
    Taas ihmisillä morkkis kun huomenna normi duunari lähtee töihin juhlitun vkl jälkeen ?
    eli peli loppu nyt ja katsokaa touko poukoa -> touko pouko ninjana - YouTube

T:töissä nytkin
    Kreikan meri, meri Kreikan
    Touko Pouko mellakkapoliisina.
    "..ja silloin Touko julistaa poikkeustilan. HAJAANTUKAA!"

sirkku
    Vieras
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Onchu Näytä viesti
    Sä oot tosi insinjööri, ainakun mä kirjoitan jotan sä oot kuin ninja joka iskee hermoon kiinni, taitaa olla pahoja naisongelmia kotona, joita yrität paikkailla INTERNETISSÄ, koska vika ei ole sussa vaa INNTERNETISSÄ

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •