Näytä äänestyksen tulokset: Paras hampurilaispaikka?

Äänestäneet
2. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Hese

1 50.00%
  • Mäkki

0 0%
  • Burger King

0 0%
  • Hyi, en syö

1 50.00%
Sivu 70 / 2700 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 2060666768697071727374801201705701070 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 1,381 - 1,400 / 53983

Aihe: Höyry-Off-topic

Höyrykonkari E-skimo's Avatar

Ostin tässä kartongin lucky strikeä ja pari muun brändin askia. Odotellessa sitä tusinan putelin tilausta, toivottavasti tulee huomenissa.

E: Laivamatkalla siis, unohtu///enjaksanut/// ottaa e-rööki kamoja mukaan.

HöyryGuru smami's Avatar

Sijainti
    Lapua
    Mitä tuota jännittämähä. Itsekkin tuloo reissuille ostettua aina aski että saa vaihtaa siihen kun tulee semmoinen olo että 200eepiä saattaa taskusta tipahtaa huomaamatta. Muistuu sitten aina aamulla että miksi vaihdoin höyryyn

Kauppias

Lainaus Alkuperäinen postaaja smami Näytä viesti
    Mitä tuota jännittämähä. Itsekkin tuloo reissuille ostettua aina aski että saa vaihtaa siihen kun tulee semmoinen olo että 200eepiä saattaa taskusta tipahtaa huomaamatta. Muistuu sitten aina aamulla että miksi vaihdoin höyryyn
    Vkloppuna meni tupankia aika huolella. Piti mökille lähteä äijäilemään ja katsoin tuota mekaaninen+genny -yhdistelmää.
    Meinasin jo heti alkuun et vuotaa varmaan jo automatkalla, tai jos laiturille asti selvitään ni siinä sit tippuu. Tai sit räjähtää saunassa, tai kastuu maisteissa uidessa.
    Jätin suosiolla kotiin ja sit kaupan kautta kun mentiin ni olin vähän et "Täh, ootko tosissas?" kun kaveri lappas tiskille röökiä 4 askin edestä ja edessä oli vain yhden yön reissu.

Seuraava päivä oli kyl pahin kankkunen ja päänsärky ikinä, tupakkayskäkin muistutti entisajoista. Illan jälkeisenä aamuna oli jo ikävä päästä kotiin imailemaan colaa+vaniljaa driptipistä.

Kamalinta on kun röllöstä ei tule enään sitä kurkkuhittiä, pelkkä savunmakuinen yökkäys vain.

Tämänkin olisi voinut tietenkin välttää sillä et olis laittanut vaikka cartot kostumaan jo päivän etukäteen. Tuli vähän extemporee lähdetty tähän reissuun ja laitekanta ei ollut luottokunnossa/lähtövalmiudessa.
    The real sin is averting your eyes and failing to believe in anyone.

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Onpas mukava olla yksin töissä niin saa rauhassa höyrytellä tässä tietokoneen ääressä. Tosin töitä ei ole nimeksikään ja väsyttää niin perkeleesti, taidan jo piakkoin poistua.

HöyryGuru Troll from behind's Avatar

Sijainti
    Pietarsaari
    Käy nyt toki laittamassa muihin päätteisiin "hauska" taustakuva.
    KGO & Twist

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lemonparty salasanasuojatuksi näytönsäästäjäksi?

Höyrykone Hellraiser's Avatar

Sijainti
    Blashyrkh
    Pitäiskö Evankelis-Luterilaisen kirkon saada Räsänen vastuuseen kirkollisverotulojen menetyksestä kun eroa kirkosta tilastojen mukaan jo 3500 kirkosta eronnutta tarkoittaa maksimissaan 1,6 miljoonan tappiota evankelis-luterilaiselle kirkolle vuosittain.

Sijainti
    Pietarsaari
    Lyhyt vastaus - joo.
    Räsänen puhuu auktoriteetillä, jota sillä ei ole.
    KGO & Twist

Höyrykone jasso's Avatar

Sijainti
    kokkola
    Se on ihan sekopää
    Akka puhuu puuta heinää asioista mistä se ei tiedä yhtään mitään!
    Mm. aselain uudistuksessa höpötti ihan käsittämättömiä
    Mitä kommentoimaan asiaa jos ei asiasta tiedä mitään. (aseet ampumaradoille lukkojen taakse säilöön)
    Jeesus mikä...
    höyryä 17.1.2012 alkaen.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    Lainaus Alkuperäinen postaaja jasso Näytä viesti
    Mm. aselain uudistuksessa höpötti ihan käsittämättömiä
    Hauskaa tuosta tosin tekee se, että siinä työryhmässä Räsänen oli porukan järjen ääni; muilla tais mennä vielä enemmän hilseen yli koko aihe.

Höyrypää Motomoto's Avatar

Oon koko viikon ollu muksun kans kahdestaan ku eukolla on ollut maailmalla menoa.
    Jestas mä nostan hattua sille!
    Mä en oo oikeasti ikinä tajunnu miten paljon tuollainen 1v5kk lapsi voi sotkea.
    Koko ajan saat siivota sen jälkiä, ei se oo ihme että eukko välillä on kireänä ku kotona ollessaan se meillä pääasias siivoaa.
    Mä eilen siivosin lelut ja syötin pojan, imuroin.
    Poika pyysi keksiä niin annoin sitten kuningatar vohvelikeksin. Poika silppus sen salamana maton päällä tuhannen silpuksi ja talloi siihen mattoon.
    Mun puhdas laattiani...
    Iltasella ennen nukkumaanmenoa vaihdoin vaipan ja käänsin selän.
    Poika riipas vaipan auki ja heitti olan yli, juoksi pakoon ja pissas lattialle.
    Miten hitossa jotkut pärjää jos nuota on kaksi yhtä aikaa?
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Sieltä ne tuli, 7 pulloa velholta (LF tilaus on taas jäljessä tietty), elikkäs nämä herkku(?)pullot saapuivat tämän katon alle: VR FCE, VR Salmiakki, VR Terva (ei enää Terve, edistystä), NV Pätkis, FSUSA Doublemint Gum, VR KY4, WizMix Nuclear Plusion. Näitä sitten höyryämään.

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Oon koko viikon ollu muksun kans kahdestaan ku eukolla on ollut maailmalla menoa.
    Oota toiset 1.5v kun tulee uhmaikä. Sit se sotkee vielä tahallaan. Alkaa uhmaiän alettua ekaa kertaa pinna kiristyä kyl välistä.

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    ja ootat vielä kun se on 15v. sitten se lysti vasta alkaakin.

et oo reeneissä käyny : "e"
    mites se amis? : "jo"
    ootko syöny : "o"
    kaikki ok? : "ö"
    tyhjennä kone : "e"

mielenkiintoisia mutta kovin lyhykäisiä vastauksia. sitten kuvittelet ton niskaan sellasen 6v ottamaan oppia ja kopioimaan "hyviä lauseita".
    onneks näitä ei oo kun kaks.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykonkari Pottavolvo's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Motomoto Näytä viesti
    Jestas mä nostan hattua sille!
    Mä en oo oikeasti ikinä tajunnu miten paljon tuollainen 1v5kk lapsi voi sotkea.
    Koko ajan saat siivota sen jälkiä, ei se oo ihme että eukko välillä on kireänä ku kotona ollessaan se meillä pääasias siivoaa.
    Mä eilen siivosin lelut ja syötin pojan, imuroin.
    Poika pyysi keksiä niin annoin sitten kuningatar vohvelikeksin. Poika silppus sen salamana maton päällä tuhannen silpuksi ja talloi siihen mattoon.
    Mun puhdas laattiani...
    Iltasella ennen nukkumaanmenoa vaihdoin vaipan ja käänsin selän.
    Poika riipas vaipan auki ja heitti olan yli, juoksi pakoon ja pissas lattialle.
    Miten hitossa jotkut pärjää jos nuota on kaksi yhtä aikaa?
    Itsellä löytyy 2 poikaa 2,5vuotias ja 10kk.Vaimo hoitaa päivisin ja kyllä oikeasti se on välillä kyllä pinnakireellä,kun tuun kotiin 6-18 töissä 6krt viikossa tällä hetkellä.

Sääliksi jopa käy. EDIT: JA kyllä se 10kk saa tuhoa aikaan
    -Provari v2+Zap
    -Somnium hybrid

Sijainti
    Pietarsaari
    Päivähoito on hieno juttu, edes puolipäiväinen.
    Ehtii edes hetken hengähtää.
    KGO & Twist

Höyrykone Leggins's Avatar

Sijainti
    Helsinki
    Juu itekki välillä koulupäivinä kun on kotona, luksusta viedä toi täystuho tarhaan touhuamaan muutamaksi tunniksi

Höyrypää Motomoto's Avatar

Eukon porukat tuli kyprokselta edellispäivänä ja sain tuliaisina litran lekan Noble pomegranate liquor.
    Elikkäs granaattiomena likööriä.
    Join sitä sitte puolet eilen ja tsiisös mikä aamu.
    Äijä on kuiva kuin korppu. Ensimmäisen tunnin aikana join kaksi litraa vettä, ja vaikka tässä on tunti siitä niin ei mitään ole tullut ulos.
    Kyllä mä oon tottunut että alkoholi kuivattaa mutta tuo tavara vetää aivan uudelle akselille sen käsityksen.
    Myöskin tästä johtuen on sellanen "tunne" että tuolla sais hyvän kanuunan itelle.
    "Naamapeikko: Onks sulla jotenkin pieni pippeli vai mistä tämä tasaisin väliajoin johtuva väliintulo vetää juurensa?"

Mitä ihmettä, FSUSA:lla on todella uniikki nestevalikoima: "Parmesan Cheese", "Pizza", "Tuna", "Grilled Shrimp", "Pistachio Wonder"... Näistä en oo kuullutkaan, kuulostaa hirveiltä höyryn muodossa ajatellen

Keskustelu Yleinen keskustelu

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •