Näytä äänestyksen tulokset: Haluatko että kirppis-kohteita voisi kaupata samanaikaisesti useilla eri sivustoilla?

Äänestäneet
27. Sinä et voi antaa ääntä tässä äänestyksessä
  • Kyllä

16 59.26%
  • En

11 40.74%
Sivu 45 / 59 EnsimmäinenEnsimmäinen ... 3541424344454647484955 ... ViimeinenViimeinen
Tulokset 881 - 900 / 1165

Aihe: Foorumin parannusehdotukset

Höyrykone Barole's Avatar

Sijainti
    Kauhava
    Lainaus Alkuperäinen postaaja rantakemisti Näytä viesti
    Windows Phone
    Well, there's your problem.
    Do or do not, there is no Barole.

Höyryttelijä rantakemisti's Avatar

Sijainti
    Jyväskylä
    Njoo, aika ikävää vaan jossei full desktop -tilassa toimi jollain yleisellä käyttiksellä. Nosti vaan tossa päivällä verenpainetta kun yritin osallistua huutokaupaan viimeisillä minuuteilla ja iPadi ja MacBookki lepäs toisella puolella rakennusta. Yritin kyllä ettiä tuolta alhaalta mobiilisaittilinkkiä muttei tuo vetovalikko soittanu kelloja.

Ps. Ei tehä tästä mitään WP vs. Android vs. iOS vs. Meego vs. kikkeliskokkelis -väittelyä.

Höyrypää Puskamestari's Avatar

Sijainti
    PKS
    Vois noita myynti-ilmotuksia adminit seurata tarkemmin, esim tuotteiden myynti nenän edestä toiselta foorumilta ilman mitään ilmoitusta ketjussa yms yms. Murossa ainakin seurataan näitä tosi tarkasti, vois täälläkin olla sitä. Pistää useempaan kertaan vituttamaan tuo.

HöyryPoliisi luuponen's Avatar

Sijainti
    Steamland Yard
    Ilmoita vastaavat tapaukset ylläpidolle raportoimalla ko. kauppaketju ja kertomalla meille kuka tai mikä meni vikaan, missä ja miksi.
    On täysin mahdotonta "seurata" tapahtumia joita ei edes näe, vrt. myynti yvllä myynti muualle jne jos siitä ei myyjä itse ilmoita ketjussaan.

Sinua minä tässä nyt seuraan tarkemmin, ja katson missä menet.

Palautetta : "Eli Luuponenhan sun käyttäjänimi oli/on millä f....ing ilveellä voit väittää noin oikeesti tekisi mieleni itse vääntää jostain paikasta eli korjaa virheesi ja myönnä että olet väärässä.
    "

Höyrykonkari ElTombre's Avatar

Sijainti
    Toijala
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Puskamestari Näytä viesti
    Vois noita myynti-ilmotuksia adminit seurata tarkemmin, esim tuotteiden myynti nenän edestä toiselta foorumilta ilman mitään ilmoitusta ketjussa yms yms. Murossa ainakin seurataan näitä tosi tarkasti, vois täälläkin olla sitä. Pistää useempaan kertaan vituttamaan tuo.
    Oisko jotain esimerkkiä tästä? Omasta mielestäni kyllä myyjällä on oikeus päättää, jos ostotarjouksia on monta, että kenelle tuotteensa myy. (Esim. Kumpaa pitää luotettavampana ja onko toinen tehnyt jotain, mikä vaikuttaa jotenkin myyntitapahtumaan, eli suostuu vaikka noutamaan.) Ja yv:llähän noita myös ostotapahtumia hoidetaan joten onko tarjous tullu esim. yv:llä aikaisemmin?
    Edit. Näköjään tinanapit kerkesi aikaisemmin.

Sijainti
    PKS
    Löytyyhän noita, kun porukka myy samoja tuotteita esim vapers-foorumilla..voisin vaikka itekki ryhtyä adminiks kun mulla on nyt tota aikaa seurailla tätä foorumia.

Höyrykone Mrs Darcy's Avatar

Löytyyhän noita, kun porukka myy samoja tuotteita esim vapers-foorumilla..voisin vaikka itekki ryhtyä adminiks kun mulla on nyt tota aikaa seurailla tätä foorumia.
    Vois olla ihan ok ilmottaa, että on muuallakin myynnissä.

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

Sijainti
    PKS
    Jatkossa aina ilmotan tästä ylläpidolle jos vastaavanlaisia tilanteita syntyy. Kenkää semmosille laakista.

Höyrypää Pötky's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Lainaus Alkuperäinen postaaja Mrs Darcy Näytä viesti
    Vois olla ihan ok ilmottaa, että on muuallakin myynnissä.
    Tai toimia sääntöjen mukaan, eikä myydä muualla sitä.

Höyrypää SakkeMO's Avatar

Sijainti
    Joensuu
    Mitäs haittaa siitä on jos myy useammassa paikassa yhtäaikaa? Tietysti kun on myyty niin ilmoittaa siitä tai poistaa ilmoitus ja asia ok.
    Loppupeleissä kyllä myyjä saa itse päättää kenelle myy.

Ärsyttää kun monella hyvällä sivustolla keksitään väkisin jotain täysin tarpeettomia sääntöjä :/
    Preparing for the Vapocalypse

Sijainti
    PKS
    No katotaan sun mielipidettä kun oot ite samassa tilanteessa, että myyjä myy haluamasi tuotteen nenän edestä toisella foorumilla..

Höyrykone Mrs Darcy's Avatar

Lainaus Alkuperäinen postaaja Pötky Näytä viesti
    Tai toimia sääntöjen mukaan, eikä myydä muualla sitä.
    Sori, en oo myynyt koskaan täällä niin ei ole tuttu käytäntö. Mutta jos säännöt on, niin niitten mukaan. Tosin mulle ainakin riittäis toi tieto, että on muuallakin myynnissä.

"Mitäs vattua. Mrs Darcy on mun mielikuvissa n. 50v rouvashenkilö"

Höyrypää Pötky's Avatar

Sijainti
    Kempele
    Turhaanpa täällä anteeksi pyytelee, omasta mielestä voisi myös ihan hyvin olla muuallakin myynnissä mutta kun säännöt on olemassa niin niiden mukaan mennään, foorumilla foorumin tavalla.

HöyryGuru Charun's Avatar

Sijainti
    Vantaa
    No katotaan sun mielipidettä kun oot ite samassa tilanteessa, että myyjä myy haluamasi tuotteen nenän edestä toisella foorumilla..
    Mitenkäs se eroaa tilanteesta, jossa myyjä myy samalla foorumilla tuotteen nenäsi edestä?

Muutenkin mun mielestä ollut aika normi käytäntö, että kamat on molemmilla suomifoorumeilla myynnissä, mutta jos kerran säännöt kieltävät myymästä muualla, niin taitaa kyllä ainakin omalta kohdalta jäädä myynti-ilmoitukset tälle foorumille tekemättä..

Höyrykone ktdd's Avatar

Sijainti
    Kuopio
    Joo ei mitään tuommosia että yhessä paikassa kerrallaan, esim. jo mainittu MuroBBS on (mm. tämän asian takia) ihan perseestä.

Sijainti
    Vantaa
    Jaa, niin parannusehdotuksia.

Ehdotukseni on, että "Et voi siis myydä samaa tuotetta samanaikaisesti muualla." ja "Tuote myydään ennalta (ensimmäisessä viestissä) määrättyyn hintaan sille joka ensimmäisenä tarjoaa koko myyntihinnan." poistetaan säännöistä.
    Jälkimmäinen lähinnä sen takia, että mielestäni myyjällä on jonkunsorttinen oikeus valita "asiakkaansa", mutta tuo alleviivattu osuus käytännössä poistaa tämän kokonaan.

Edit. Muutenkaan en ymmärrä, miten tässä "Ensimmäisessä viestissä ilmoittamasi myyntihinnat, toimitustapa, myyntiaika jne. ovat sitovia heti kun viestin lähetät. Et voi siis myydä samaa tuotetta samanaikaisesti muualla." tuo ensimmäinen lause määrittelee, että samoja kamoja ei voisi listata muualle myyntiin (kuten tuo toinen lause mielestäni sanoo)? Huutokaupoissa toki sen ymmärrän, mutta ihan normaalit myynti-ilmoitukset?

Sijainti
    PKS
    Mun mielestä toi käytäntö mikä on muroBBS: llä oon aivan loistava keksintö!

Sijainti
    Vantaa
    Mun mielestä toi käytäntö mikä on muroBBS: llä oon aivan loistava keksintö!
    Kerro yksikin positiivinen asia tommosesta rajoituksesta, jos olet jotain myymässä?

Edit. Etkä ole mitään vastausta antanut tuohon aikasempaankaan kysymykseeni, painellut vain kaikille miinusta, jotka ovat kanssasi eri mieltä..

Sijainti
    PKS
    No esimerkiksi ei tarvitse katsella muita foorumeita kun myy tuotetta ja arpoa että kenelle sen oikeastaan myy.

Sijainti
    Vantaa
    No esimerkiksi ei tarvitse katsella muita foorumeita kun myy tuotetta ja arpoa että kenelle sen oikeastaan myy.
    No ei kai nyt kukaan ketään pakota myymään useemmalla foorumilla, jos ei taho?!
    Muutenkin foorumeilta yleensä löytyy viesteistä kellonaika, jolla saa selville kuka sitä ensimmäisenä oli ostamassa, vaikka olisi useammallakin foorumilla?

Eihän tossa ollut mitään järkeä..

Keskustelu e-Savuke.com tiedotukset ja ohjeet

Tämän aiheen tunnukset (tag)

Kirjoitusoikeudet

• Sinä et voi kirjoittaa uusia viestejä
  • Sinä et voi kirjoittaa vastauksia
  • Sinä et voi muokata liitteitäsi
  • Sinä et voi muokata viestejäsi
  •