En tiedä tuliko minulle viallinen erä tätä mehua, mutta maku on aivan kamala. Epäilen että pullo on ollut hieman auki, koska koko paketti haisi nesteelle jo ennen avaamista (Nesteen pinnassa en havainnut selvää vajetta). Tuli vieläpä ostettua 30ml purllo.
Itse olen huomannut että Dekangin mentoli on paljon vahvempaa kuin ennen. Mentolin maku ja tunne on niin voimakas että en sitä sellaisenaan juuri viitsi käyttää mutta en nyt hirveäksi vielä kutsuisi. Voitko kertoa tarkemmin miltä se maistuu, rupes kiinnostamaan 
Mentholin tuoksu on todella voimakas jo nesteessä. Höyry maistuu "tunkkaiselle" mentholille. Todella makea, jotenkin mentholin raikkaus puuttuu ja makua on aivan liikaa. Koitin "laimentaa" 50%/50% Marlboro 18mg kanssa, mutta vain menthol puski läpi. RY4 sekoitus taas makeutti makua jopa lisää. Suosikkimakuni suklaan kanssa en ole edes koittanut. Kunhan saan tilattua kunnon sekoituspulloja testaan tätä vielä kuitenkin muiden E-nesteiden kanssa pienemmällä seossuhteella.
Tämä on ainoa kokeilemani neste josta todellakin jää pitkäksi ajaksi maku suuhun, harmi kun suklaa ei omaa samanlaista ominaisuutta.
Itseasiassa nyt höyrytellessä maku ei ehkä ole niin paha kuin eilen, joten on mahdollista että tämä(kin) kaipaa totuttelua.