Genesis nikotiini e-neste alennus ECigWizard sähkötupakkakauppa 10% alennuskoodi Liberty Flights UK banner

Kirjoittaja Aihe: Keitä me ollaan?  (Luettu 6869 kertaa)  Jaa 

reiv

• Höyrähtänyt
  • **
Vs: Keitä me ollaan?
« Vastaus #25 : 12.08.10 - klo:15:42 »
24v pk-seudulta ilmoittautuu.

Kipinän e-röökiin sain viime viikonloppuna kun tutustuin henkilöön joka oli juuri hankkinut 808:n.

Armeijasta asti olen tupakkaa polttanut. Armeijassa aski parissa päivässä, siviilissä aski viikossa + aski viikonloppuisin -tahdilla. Ellen ole kännissä kiroan tupakan paskaa makua, mutta silti pitää polttaa koska muutamat nikotiiniimaisut päivässä vain tuntuvat niin mukavilta :)

Nuuskalla olen onnistuneesti syrjäyttänyt tupakkaa joskus kuukausiksikin, mutta ylähuulet ovat ottaneet nokkiinsa ja saatavuus on varsin kiven alla. e-rööki on siis juuri sitä, mitä olen koko ajan toivonut löytäväni.

Viheris

• Tervakeuhko
  • *
« Vastaus #26 : 01.09.10 - klo:14:42 »
Nyt sauhutellut 24 mg nesteitä muutaman päivän ja paljon parempi fiilis sähkösauhuttelusta kuin 18 mg kanssa. Edelleen menee muutama röökikin päivässä (ja kaljoitellessa tulee jotenkin aina siirryttyä kokonaan perinteiseen tupakkaan...) mutta hienosti menee esim. ilta kotosalla ilman röökin röökiä kun sähkösavuketta imuttelee yhtä soittoa. Tavoitteena tän vuoden aikana jättää perinteinen tupakointi - ainakin selvinpäin - kokonaan pois. Toki nikotiiniriippuvuus hypännee aivan uudelle levelille, mutta ei riippuvuudet ennenkään mua ole haitannut (...niitähän riittää), kunhan saa vaan keuhkot säästettyä :)

Eipä muuten kauaa kestänyt sähkörööki-innostus ja sorruin takaisin perusröökiin :(

Noh, sittemmin päätin yksinkertaisesti lopettaa kummatkin paskat ja stumppasin. Jälkikäteen luin myös Allen Carrin Stumppaa tähän -kirjan ja voi jumalauta, ollaan me pässejä! Eli tupakoinnin lopettaminen loppupelissä yksi elämän helpommista päätöksistä kun sen vaan oikein oivaltaa.

hiFive

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #27 : 14.11.10 - klo:21:39 »
25 vuotta ja Leppävaara

KISAKASA

• Höyrykonkari
  • karvaa alta kolmevuotta hyöryä smooth smooth!!
« Vastaus #28 : 15.11.10 - klo:01:24 »
35v ja kirkkonummi.
höyrytelly n:9kk sitä ennen tuli tupakoituu n: 20v
härpäkkeet:PORVARI,lavatube.käytöstä eläkkeelle nykyään poistetut laitteet.tw 510(useampi)/901,905 ruuvari, camuggi, v2micro,3 leoa,erittäin kattavasti varustettu eGo-T,eci 700,nokia 6110 i höyryhäyrynen + jokunen muu ihmetys ja nesteitä sen verran että pieni kauppa kalpenee.

hiFive

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #29 : 18.11.10 - klo:13:46 »
35v ja kirkkonummi.
höyrytelly n:9kk sitä ennen tuli tupakoituu n: 20v

Vai Kirkkonummelta? sieltähän minäkin olen kotoisin mutta nyt asun Leppävaarassa..... missäpäin Kirkkonummea asustat? itse asustin Jolkbyssä   :)

peteman

• Höyrykonkari
« Vastaus #30 : 18.11.10 - klo:21:11 »
Nyt sauhutellut 24 mg nesteitä muutaman päivän ja paljon parempi fiilis sähkösauhuttelusta kuin 18 mg kanssa. Edelleen menee muutama röökikin päivässä (ja kaljoitellessa tulee jotenkin aina siirryttyä kokonaan perinteiseen tupakkaan...) mutta hienosti menee esim. ilta kotosalla ilman röökin röökiä kun sähkösavuketta imuttelee yhtä soittoa. Tavoitteena tän vuoden aikana jättää perinteinen tupakointi - ainakin selvinpäin - kokonaan pois. Toki nikotiiniriippuvuus hypännee aivan uudelle levelille, mutta ei riippuvuudet ennenkään mua ole haitannut (...niitähän riittää), kunhan saa vaan keuhkot säästettyä :)

Eipä muuten kauaa kestänyt sähkörööki-innostus ja sorruin takaisin perusröökiin :(

Noh, sittemmin päätin yksinkertaisesti lopettaa kummatkin paskat ja stumppasin. Jälkikäteen luin myös Allen Carrin Stumppaa tähän -kirjan ja voi jumalauta, ollaan me pässejä! Eli tupakoinnin lopettaminen loppupelissä yksi elämän helpommista päätöksistä kun sen vaan oikein oivaltaa.
onneksi olkoon, itse en edes halua luopua höyryttelystä en olisi luopunut kessuttelustakaan jos ei olisi ollut pakko...

Muutos 2011

• Tervakeuhko
  • *
« Vastaus #31 : 05.03.11 - klo:00:27 »
Moro!

Päädyin tänne Hommaforumin sähköröökiketjun kautta. Olen polttanut vaihtelevalle intensiteetillä yli 10 vuotta armeijan jälkeen. Koulutukseltani olen DI, ja polttaminen on ollut minulle oleellinen osa iltarituaaleja.

Kolme viikkoa sitten sain LoongTotem V12 (LT-V12) tyyppisen e-savukkeen, ja syöpäkääryleet jäivät sikseen. Ensimmäisten neljän tunnin e-tupruttelun jälkeen (akku loppui) kokeilin vielä kerran perinteistä ratkaisua, ja totesin että voittaja mielihyvä/maku/fiilis/keuhkot/hajut jne.  yhtälössä on yksiselitteisesti e-savuke. Edes viihteellä ollessa perinteinen ratkaisu ei enää houkuta, vaikka pöydällä lojunut koko ajan perinteistä sinistä, vihreää ja punaista. Suosittelen!

Sisu

• Höyryttelijä
« Vastaus #32 : 20.04.11 - klo:14:20 »
Hei kaikille, täällä rouva Turusta, ja tuli mieleeni kysellä muilta höyrystelijöiltä kokemuksia eri paikoissa höyryttelystä. Itse en ole imutellut kuin kotona ja autossa, en ole kehdannut kaivaa savukettani esille julkisissa paikoissa kun pelkään että tullaan sanomaan, että täällä on tupakointi kielletty. Kertokaa kokemuksianne!!!

Miskakarhu

• Höyryttelijä
« Vastaus #33 : 21.04.11 - klo:01:01 »
Pete 39 vuotta.Poltellu tupakkia 25 vuotta.Nyt 2 kuukautta höyrytelly.Takaisin ei ole paluuta.Viime keväänä/kesällä yritin lakkoa(3kk).Nikopurkka sai hirveet aftat suuhun.Tää on mun juttu.Baareissa poltan ihan avoimesti.Kukaan ei oo tullu uikuttaa.Noissa virastoissa en kehdannu laittaa höyryymään.Vehkeinä 510 ja eGo.Aamulla menee enempi ja liikenteessä 510.Sininen ledi tossa päässä,jengi kattoo hitaasti.Kattokoon ^-^ :smoke:

risu79

• Höyryttelijä
« Vastaus #34 : 21.04.11 - klo:07:01 »
31 vee ukon kanttura espoosta ja analogista tullu sauhuteltua sellaset 17 vuotta. Analogisen kessun lopetus monesti ollut mielessä, mutta kun ei ollut mitään pätevää korviketta, niin lopetus pitkittyi siihen asti, että lääkärintarkastuksessa tuli sen verran ikäviä tuloksia jotka avasi kyllä silmät ja sai lopetushalun heräämään toden teolla.

Dikikessusta kuulin tutulta ensimmäisen kerran about kuukausi sitten ja tuli hölmöyttään tilattua dealextremestä kiinan pommi dikikessuja, mutta onneksi niistä sai osviittaa sen verran kuitenkin, että kuukelointi johti minut tänne sivulle ja täältä löytyvien vinkkien kautta tuli tilattua genesiksen 510 ensimmäisenä. Nyt taskusta löytyy Tornado T + LR atomisoijaa yms. kilkkeitä ja yli viikon ollut ilman analogista helposti. Analogisen hajukin jo kuvottaa ja jos olisi valinta tehtävä, että analoginen vai dikitaalinen, nin kyllä huulille törähtäs dikitaalinen kessu.

Pulla

• Höyrykonkari
« Vastaus #35 : 07.06.11 - klo:22:08 »
Hei vaan kaikille!

Täällä aloitteleva höyrystelijä ilmoittautuu.. 30v Keravalla asustelen ja analogisia on tullut polteltua 16 vuotta, aski päivässä..

Tilasin joskus aikaa sitten puljusta e-tupakan mutta se malli oli aika kökkö. Niinpä tämä höyryttely jäi ajatusasteelle kunnes sattumalta löysin tämän foorumin.

Juttuja lukiessa rohkaistuin ja päätin tilata uuden sähkökessun tuolta Liberty Flightsilta. Kiitosta vaan teille kaikille konkareille jotka olette jakaneet kokemuksianne. Helpottaa ihan sikana tälläistä untuvikkoa ;).

nallekarhu

• Höyrykonkari
  • Hajuhaitoista ei ole tieteellistä näyttöä.
« Vastaus #36 : 16.07.11 - klo:01:13 »
Uusi käyttäjä ilmoittautuu. 47v, 32v polttanut ja siitä viimeiset 15v ketjuna. Kaikki lopettamisavut kokeiltu, ei apua. Ennätys ollut 1,5 vuorokautta ilman tupakkia ja se ennätys tuli kun olin tyräleikkauksessa  :D
Huvikseni tilasin ja kokeilin mopomallin e-savuketta --> älysin heti hommelin. Tilasin ego-t mallin kunnon nesteillä, tupakointini jäi ja loppui ihan itsekseen ilman oikeita lopettamisaikomuksia  ::)
Nyt ollut polttamatta kolmatta kuukautta --> kaverit ja sukulaiset ihan ihmeissään kun olen onnistunut  ;D

JaaGeRMaisTeR

• Vieras
« Vastaus #37 : 21.07.11 - klo:21:49 »
22v Kemissä syntyny, Torniossa asunu ja Turkuun muuttanu jantteri. Kessua tullu käryyteltyä 10 vuotta ja ny tuli mullekki sopiva vaihtoehto.. ei tuo nuuska eikä kyllä purkat yms. ottanu onkeen yhtään.. puoli päivää oon saanu höyryteltyä alkuinnostusta pois ja analogista ei ole kyllä meli tehny. Seuraava homma ois varmaan alkaa levittää propagandaa esauhuje puolesta.

pou

• Höyrykonkari
  • I wins!
« Vastaus #38 : 22.07.11 - klo:09:21 »
Hola \o

25v "hipinretku" (tai siltä näyttää ainakin ulos; rastat & työtön) Tampereelta.

Toistaseks edelleen vihreissä sätkissä mennään kuten viimiset 10v mutta nyt kun tietää vaihtoehdosta niin ketuttaa sytyttää moinen joka kerta.
Pelkästään sivullisena hyvänä saisin tosta niin paljon, puhumattakaan terveydellisistä jutuista.
Yhtenä esim avokki joka on alusta asti ollut tupakkaa vastaan (mahdollisesti koska on allerginen sen savulle :-\)

Tämmönen polttelee sormia tuolla kärryssä jo mutta tilaa en pysty ennenkun budjetti tasottuu.

Eli random kahvimaku (must, mut kertokaa jos tää on hirvee),
RY4 ja Mentholyptus (vihreitä polttaneena).

Haluis sen jo >:(

edit: Ai niin, tänne löysin PokerStrategy.comin "virallisesta nikotiiniketjusta"! Tai ainakin sen takia. Jee sille O0
[19:45:51] <@Mikaheli> Mua oikeesti ihan sylettää ihmiset jotka polttaa tupakkaa
[19:45:59] <@Mikaheli> Itsehän olen ollut viikon polttamatta

holkki

• Höyrypää
« Vastaus #39 : 03.08.11 - klo:13:34 »
Olen reippaasti  yli 50:nen tamperelainen  entinen himo sätkäilijä ,duunikseni olin ravintola-alalla ja aika monessa muussakin  hommassa mukana siinä välissä .Nyt olen eläkkeellä nauttimassa ansaittua vapaata .Moi vaan Pou minäkin olen ns vanha hippi ainakin hiuksista päätellen  :D ajatusmailmakin on vielä jotain sinne päin .yli 40 olen kiskonut analogista ja eroon on koitettu  päästä vaihtelevin tuloksin  :'( .Tähän e-savukkeeseen törmäsin  netissä  ja vilahtiko jossain elokuvassakin moinen ,niin tai näin aloin ottamaan selvää asiasta ja eksyin tänne (luojankiitos) . Nyt on oma EGO-T näpeissäni ollut 28.7 lähtien ja  analogiset on saaneet jäädä täysin rauhaan ilman suurempia tuskia .Kiitokset  vain kaikille jokka on tämän  sivuston tietoja kartuttaneet ,niistä on  ihan sairaasti hyöty meille jokka vielä  ns "savusumussa vaellamme". Varsinkin kun tuo LONTOO ei taitu ihan luonnikkaasti ,onneksi tuli koulutettua pari termiittiä jokka laskettelee sitä suustaan kuin tyhjää vain ;D. Tsemppiä vain kaikille jokka ovat rohkeasti päivittäneet kessuttelunsa tälle vuosituhannelle 8)

james_III

• Höyrykonkari
« Vastaus #40 : 06.08.11 - klo:10:29 »
Tervehdys kaikille tasapuolisesti, höyryn määrään katsomatta   :smoke:

Analogista tullu polteltua yli kymmenen vuotta, varsinaisesti eroon edes yrittäny päästä. No juu, päivänä eräänä, ihan muulla foorumilla oli joku pieni juttu sähkösavukkeesta ja linkki tänne. Sähköiset aparaatit  ??? joita voi jopa 31v sähköinssi kasata ja purkaa onnistuneesti ja turvallisesti ;D kiinnostaa aina. Aloitus 510 paketti kolahtikin postilaatikkoon noin 4 päivää ja 9 tuntia sitte (melko tarkasti) ja yhtään analogista ei ole tehny mieli tämän jälkeen, mikä on ihan outo juttu, kuitenkin kolme askia viikko on normi tahti. Pieni paniikki kyllä menossa, alkaa nesteet loppua pikkuhiljaa. Lisää on tilattu mutta pitää olla kädet ristissä olkapäitämyöden, että maanantaille jo tulis. Myös EGO-T ja monta muuta nippeliä ja putelia pitäisi postin ensiviikolla toimittaa, tämä homma vaatii selkeesti pienen kotivaraston. Höyryttelystä innostuminen on halpaa mutta kiinnostuminen selvästi aiheuttaa heikotusta lompakolle ja kulumista postilaatikon läpälle  O0
Bombshell on parhautta!

POMO

• Höyryttelijä
  • Aina vaan paranee...
« Vastaus #41 : 06.08.11 - klo:10:38 »
42:lla Lahdenseudulta, puolet elonpäivistä kessuteltu ja nyt vihdoin on löytynyt lopettamisaikeiden tueksi pätevät systeemit.

SiB77

• HöyryGuru
  • Mä höyryän aina
« Vastaus #42 : 06.08.11 - klo:12:24 »
42:lla Lahdenseudulta, puolet elonpäivistä kessuteltu ja nyt vihdoin on löytynyt lopettamisaikeiden tueksi pätevät systeemit.
Onnittelut ja tervetuloa joukkoon  :)
Laitteet: eGo-T | KGO | BombShell | VV-boxi | PSPmodi | Lavatube Ferraricaps Opetusvideoita
Savutta - yhdistyksen FB kotisivut. Liity
- Terveydelle ei voi laittaa hintaa

arikoe

• Höyrykonkari
« Vastaus #43 : 09.08.11 - klo:12:50 »
35v. helsingistä. lopettamista yritetty varmaan lähemmäs kymmenen kertaa ja viimeisin yritys 1.5 vuotta sitten kesti 2 kk.

Nyt kun löysin tän jutun niin en usko et enää tulee mikään ongelmaksi, kun pääsee polttamattakin tupruttaa.
(tosin yhtään höyryä en ole vielä vetänyt)

nyt 8 päivää polttamatta ja omaa höyrykonetta hullun kiilto silmässä odottaen!

sauhupetteri

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #44 : 21.08.11 - klo:08:00 »
22v mutkien kautta tampereelle löytänyt. reilu 2,5v vain ehdin polttaa, mutta silläkin ajalla kovalla tahdilla (maxi päivässä, noin 27~). juuri aloitin vasta höyryt ja innostuin heti kun kuulin tästä sivustosta kaverilta.  :smoke:
(Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

Matti Lehtinen

• Höyrykonkari
« Vastaus #45 : 09.09.11 - klo:08:21 »
30.v raivohetero lihansyöjä Helsingistä. Horoskooppi kaksonen. Toista viikkoa tässä höyryttelen. 15-vuotta tultu polteltua röökiä, kunnes näin duunikaverin höyryttelevän. Hän neuvoi tämän foorumin ja vinkkas muutenkin vehkeistä, niin hommasin joye 510-T alotuspäkin ja 30ml RY4 nestettä. Tämän perään tilasin vielä 280mah akkuja, LR-atomisaattoreita ja isompia tankkeja.

Hyvinhän näilläkin pelailee, mutta seuraavaks laitan kyllä vielä tehokkaampaa akkua ja alan testailee eri makuja.

Eihä siin. Hyvä foorumi tämä ja hyvä homma nää digiröökit. Helposti loppu tosiaan normiröökin vetely näillä.

:esmoke:
Pimppitieteiden maisteri, tissianalyytikko ja perselogian professori

vanttila

• Höyrypää
« Vastaus #46 : 09.09.11 - klo:09:24 »
Tervetuloa! Low resistance -atomisaattorit hajottaa noin pienet akut ajan myötä. Sinuna hommaisin pari isompaa akkua, >650mAh.

Matti Lehtinen

• Höyrykonkari
« Vastaus #47 : 09.09.11 - klo:09:34 »
Tervetuloa! Low resistance -atomisaattorit hajottaa noin pienet akut ajan myötä. Sinuna hommaisin pari isompaa akkua, >650mAh.

Ok. Kiitoksia tiedosta. LR-atomisaattorit saapuivat tosin vasta tämän viikon tiistaina ja en ole kuin toisella vasta tankillisen testannut. Annan siis niiden olla, kunnes saan isompaa akkua.  Duunikaveri tuolla parhaillaan höyryttelee Ego-T:llä. Siinä näyttäis olevan jo akussa kestoa yhdellä latingilla, joten pistän varmaan itsekin tilaukseen Ego-T:tä. Juoni olis, että pärjäis duunipäivän yhdellä akulla. Ei aina jaksais duuniin, tai kylille roudata latureita ja vara-akkuja mukanaan. Himassa se on eri homma. Siellä jaksaa latailla ja leikkiä vehkeiden kanssa.  :esmoke:

polskija

• Höyryttelijä
« Vastaus #48 : 09.09.11 - klo:09:40 »
650 akku riittää kuulemma helposti duunipäivän yli. Ittellä on noita 1000mAh ego-t akkuja ja ei ole kertaakaan nyt viikon aikana loppunut. Enimmäkseen tosin kotosalla olen "piuhan nokassa" eli usb-passthrough.
(Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

Matti Lehtinen

• Höyrykonkari
« Vastaus #49 : 09.09.11 - klo:10:16 »
650 akku riittää kuulemma helposti duunipäivän yli. Ittellä on noita 1000mAh ego-t akkuja ja ei ole kertaakaan nyt viikon aikana loppunut. Enimmäkseen tosin kotosalla olen "piuhan nokassa" eli usb-passthrough.

Kiitoksia jälleen tiedoista. =)

Joo. Pitää varmaan jo tänään iltasella ottaa vähän neuvoa antavaa ja pistää visa vinkumaan. :esmoke:

Sähkötupakka keskustelualue | e-Savuke.com

« Vastaus #49 : 09.09.11 - klo:10:16 »
Easy Eliquid 5% alennus ToscanaMall.com e-nesteiden erikoiskauppa 5% alennuskoodi 2smok.com 5% alennuskoodi