Portugalissa sijaitseva 2smok tarjoaa nyt 7.5% alennuksen koodilla "esavuke". Kaupasta saat edullisesti mm. Halo e-nesteet sekä ThunderVolt (LavaTube), Galileo, X-Power, Bloog laitteet ja DIY modiosat.
Olipa taas ikävä yllätys kun uusi erä suosikkimakuani Dekang RY4:sta maistuukin aivan kamalalle. Ensin syytin jo cartomizeria palaneesta ja epämiellyttävästä mausta vaan vika onkin nesteessä. Omalle kohdalle jo kolmas kerta kun saan pahaa e-nestettä. Pullossa tosin teksti R4 18mg, lähetteessä lukee myös että RY4 on makuna.Muilla vastaavia epämiellyttäviä kokemuksia?Minulla aikaisemmin on tullut paha VS4 vaporstationilta sekä paha Dekang menthol.
iVapourilta tilasin ry4:sta pari viikkoa sitten ja maistui paskemmalta verrattuna edelliseen satsiin.Ry4 cartomizerit, joita myös tilasin, oli ihan hirveitä. Mausta tuli mieleen lähinnä joku nakkikojun paistinrasva.
Epäilenpä ettei tuo Cloud9vaping:lta tilaamani RY4 ollut Dekangin nestettä. Nimittäin siinä pullo oli outo ja teksti R4. Nyt minulle tuli varmasti aitoa Dekang RY4 nestettä ja pullo oli normaali, pakkauksessa teksti RY4 ja maku taivaallinen.
Lainaus käyttäjältä: Oodi - 15.08.10 - klo:14:17Epäilenpä ettei tuo Cloud9vaping:lta tilaamani RY4 ollut Dekangin nestettä. Nimittäin siinä pullo oli outo ja teksti R4. Nyt minulle tuli varmasti aitoa Dekang RY4 nestettä ja pullo oli normaali, pakkauksessa teksti RY4 ja maku taivaallinen.mistä tämä onnistunut maku tuli ostettua? Ainakin libertyn ry4 on namia.