Tuossa vapor4lifen demossa mainitaan akkupää, ja yläpää, jostakin syystä kuitenkin kondomimenetelmä tehdään yläpään kautta. Nestettä sinne kuitenkin menee, ja minusta oleellisin menettely onkin tuo Taryn Spin
.
Kokeilin muutaman kerran jo täytetyllä 510 höyrystimellä: ensin yläpäästä tiputtaen noin 15 tippaa. Sen jälkeen vanu ei enää imenyt. Sitten hiukan pyöritystä (akkupään tulppa paikallaan), ja vanun pinta tuli selkeästi kuivemmaksi. Lisää nestettä, lähemmäs 10 tippaa ja sitä oli tuolloin reilusti vanun päällä ja sisäreijässäkin. Tähän sitten pyöritystä voimakkaammin ja pidempään (30 sek), ja tuloksena oli että kaikki neste oli imeytynyt ja vanu hyvin kostea. Akkupään tulppa pois ja vuotava neste paperinenäliinaan. Kovin paljon sitä ei tullut, varmaan vain osa siitä sisäputkessa olleesta määrästä. Lisäksi puhalsin kevyesti höyrystimen läpi, koska en halua kastella akkuja. Tämän jälkeen mitään ei enää vuotanut, höyrystin oli pystyasennossa hyvän aikaa. Ihan kohtuu savut antaa, mutta vertailukohtaa ei juuri nyt ole käytettävissä. Ja höyryn maku on raikas.
Joo tuossa tosiaan suosittelee laittamaan tuolta korkkipäästä, mutta idean on lainannut muilta (doctorvape tjsp) jotka on täytellyt akkupäästä. Maalaislogiikalla olen ajatellut, että nämä toimivat paremmin kun neste saadaan mahdollisimman alas vanusta eli sinne akkupäähän ja siksi olen itsekin suoraan täytellyt akkupäästä jolloin suurin osa nesteestä on jo valmiiksi oikeassa päässä. Tuota pyörittelyä kun ei viitsi ihan joka kerta tehdä vaikka toimiikin

Aluksi tuli muuten täyteltyä näitä useita kerralla, mutta olen huomannut et on parempi täytellä aina pari kerrallaan ja käyttää nämä loppuun. Kestävät aika paljon tuota päältä täyttöä, mutta jossain vaiheessa huomaa rajan tulevan vastaan ainakin maun suhteen ja pillin ympärys alkaa olemaan tumman ruskea. Silloin olen suosiolla heittänyt pois menemään.
Jos näitä on paljon täytettynä jossakin pussukassa, niin on vaikeampi tietää, kuinka monta kertaa mitäkin on tullut täyteltyä ja ties millä nesteillä

Ja muista myös reverse taryn spin, jos haluatkin jostain syystä vanhat nesteet pois ja uudet tilalle

Toimii sekin kuin junan vessa. Käännetään vain cartomizer muovipussissa ja laitetaan korkin tilalle tyhjä suojamuovi johon nesteet nätisti kerääntyy.