En mä kyllä väitä näitä posket lommollakaan vetäväni. Näissä on itse asiassa aika kevyt imu, mutta oma tapani on näitä kyllä tuprutella vähän niin kuin piippua. Pidän namiskaa pohjassa ja vetelen kolme pitkää imua höyryä suuhun josta sen sitten otan kurkkuuni.
Itsellä tullut viime aikoina käytettyä noita 24mg nesteitä, et kurkkutuntuma on ollut senkin takia varmaan riittävä.
Ja siihen alemmalle nimimerkille vastaus, että et tarvitse adapteria jos tilasit 510-mallisia. Tuo kaveri tuossa videolla arvosteli rakenteeltaan identtisen kr808d -liitännällä olevan cartomizerin joka ei ilman adapteripalaa olisi mennyt Tornadoon, mutta myöhemmin saataville on tullut noita suoralla 510-liitännällä oleviakin.
Onko joku muuten näitä testannut suuremmilla volttimäärillä? Nimittäin huomasin, että kun käytin tuota kr808D-mallista usb-läpivientiä auton pistokkeesta, niin toimii aivan loistavasti ja höyry on mukavan lämmin. Muutenkin toimivat aina hieman kauniimmin juuri ladatussa akussa kun volttimäärä ei ole vielä laskenut akusta.
Autolaturissa tuli huomattua sellainenkin, että kahdella eri laturilla joissa läpivientiä testasin oli toisessa ulostulo 5V ja max 0.5 ampeeria ja toisessa 5V ja 0.6 ampeeria. Ja jälkimmäinen toimii kuin unelma, siinä missä ensimmäinen ei kunnolla edes pihise. Aika pienestä on ero kiinni, mutta ero on valtava. Olenkin ajatellut seuraavat säästöt pistää tuollaiseen potentiometrillä säädettävään modboxiin jossa saa sitten itse säätää voltit 3.6-7 välillä. Tuo 5 volttia tuntuu olevan monen mielestä sweet spot ja omat havainnot tukevat tätä.