Genesis nikotiini e-neste alennus ECigWizard sähkötupakkakauppa 10% alennuskoodi Liberty Flights UK banner

Kirjoittaja Aihe: Top/Bottom 5 e-Nesteet  (Luettu 7446 kertaa)  Jaa 

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
Top/Bottom 5 e-Nesteet
« : 10.02.10 - klo:15:45 »
Tästä listasta selviää omat tämänhetkiset suosikkimakuni ilman että joudut kahlaamaan läpi kaikkia arvosteluita. Osasta ei ole arvostelua edes vielä valmiina. Lista saattaa muuttua sitä mukaa kun uusia makuja tulee kokeiltua tai ihan mielialan mukaan :) Nämä ovat mielestäni myös makuja joiden kaikkien e-Savukkeen omistajien pitäisi kokeilla.

1. Gummy Bears (FSUSA) @ ECigWizard
Nimikkomakeista selvästi muistuttava, taitavasti sekoitettu maku.
2. Tribeca (Halo) @ ToscanaMall
Koska alkuperäistä RY4 reseptiä ei kukaan ilmeisesti enää valmista niin täytyy tyytyä tähän. Tribeca on mielestäni paras yritys RY4-imitoinnissa.
3. HS Delight (Hangsen) @ Liberty Flights UK
Tämänhetkinen suosikkini puhtaasti tupakanmakuisista nesteistä. Tässä nesteessä ei ole kertakaikkiaan mitään huonoja puolia jos pelkkää tupakan (ei palavan) makua haetaan.
4. Premium JagerBomb (FSUSA) @ ECigWizard
Ei turhaan yksi foorumin suosituimpia makuja.
5. Pink Spot (PSV) @ Liberty Flights UK
Pink Spotin nimikkomakua on vaikea kuvailla mutta sitrushedelmäinen maku sopii mainiosti tupakkamakujen lomaan. Valitettavasti saippuamainen sivumaku hiukan laskee pisteitä.

Top 5:n ulkopuolelle jäivät niukasti: Prime 15 (Halo), Florida Citrus Explosion (Vermillion River), G-Spot (PSV), HS Impulse (Hangsen)

Tässä puolestaan viisi huonointa kokeilemaani e-nestettä.

1. Stealth e-nesteet (Dekang)
Jopa hieman pelottavan pahan makuinen ninja e-neste. Maistuu kirkkaalta viinalta eikä etiketissä mainitusta mausta ole tietoakaan. Höyryn pitäisi olla myös näkymätöntä mutta eroa ei tavalliseen e-nesteeseen juuri ole.
2. Oriental (Janty)
Todella outo mausteiden ja tupakan sekoitus. Joku on joskus kuvaillut makua kissankuseksi. Voin yhtyä...
3. Chocolate Cream tai Cream (Dekang)
En ole löytänyt vielä yhtäkään hyvää "kerman" makuista e-nestettä ja Dekangin litkut ovat kaikkein pahimpia. Lämmin, pilaantunut maito maistuu varmasti samalta.
4. HS Storm (Hangsen)
Hieman Janty Oriental tyyppinen tupakkamaku. Höyryttelyn jälkeen huoneeseen jää leijumaan ihana vanhentuneen kusen haju.
5. VG Tobacco (Dekang)
Todella tunkkainen tupakka e-neste
Ennen kuin tilaat, muista ALENNUSKOODIT

Netmonkey

• Höyrykonkari
Vs: Top 5 e-Nesteet
« Vastaus #1 : 10.03.10 - klo:23:54 »
Olisiko mahdollista lisätä myös top 5 huonoimmat e-nesteet :) ? Ei sillä että välttämättä olisi niin mukava lista kuin tämä, mutta voisi ainakin katsoa että mitä ei kannata tilata. Itselläni olisi heti listalle oma ehdoton suosikki: HG:n cappuccino. Oikeastaan kaikki muut maut mitä olen maistanut ovat olleet tähän verrattuna vähintäänkin siedettäviä ja pihinä ihmisenä yleensä polttelen nesteeni ennen pitkää loppuun. Tätä ei vain pysty. Ei vain pysty :D

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
« Vastaus #2 : 11.03.10 - klo:17:04 »
Joo tulee kyllä heti mieleen pari kärkinimeä siihen listaan :) Viiden nimeämisessä joutuu sitten jo miettimään mutta pistän näistäkin listan kun kerkiän.

Oodi

• Höyryttelijä
« Vastaus #3 : 11.03.10 - klo:19:45 »
Ry4 on kyllä myös lähes ylivoimainen suosikkini nykyisin. Minä taas en tuosta Defenderistä niin välittänyt. Tosin nyt on tulossa neste jonka uskon olevan todella hyvä VS4, teenpä siitä arvostelun kunhan se saapuu.

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
« Vastaus #4 : 12.03.10 - klo:13:07 »
:o Piti myös tuota VS4:ää tilata mutta se on ollut tosi kauan loppu VS:ltä. Nyt en saa koko sivua toimimaan..

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
Vs: Top/Bottom 5 e-Nesteet
« Vastaus #5 : 01.04.10 - klo:15:41 »
Nyt on myös 5 huonointa listattu :)

Laurijan

• Höyrykonkari
  • Vape OR Die!
« Vastaus #6 : 09.05.10 - klo:09:00 »
Olen tosi yllättynyt että TWn State Express on mainittu huonoksi kun se oli tosi hyvä minun mielestä 2009 puolivälissä. En ole tilannut sitä sen jälkeen ennän ja kuulin että sen reseptiä olisi muutettu.
Lauri

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
« Vastaus #7 : 09.05.10 - klo:17:38 »
No ihan varmasti siitä joku muu voi pitää :) Mulle ei vaan maistu semmonen "liian tupakkamainen" ja tunkkainen höyry.

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
« Vastaus #8 : 04.07.10 - klo:12:41 »
Vapor Stationin Defender tippui listalta koska tilaamani uusi satsi maistuu aivan erilaiselta ja uudessa pullossa on outo palanutta kumia muistuttava sivumaku.

Netmonkey

• Höyrykonkari
« Vastaus #9 : 02.12.10 - klo:00:52 »
Täytyy heittää nyt tänne, kun arvostelua ei näyttänyt kyseisestä nesteestä vielä olevan (vaikka jossakin tällä foorumilla aiemmin näin kehun tätä koskien). Eli LF:stä tilattu Blueberry (Dekangin taitaa olla). En aiemmin juurikaan ollut edes kokeillut marja- / hedelmämakuja, mutta nyt olen jonkin verran testaillut ja tästä tuli kyllä oma top3-suosikki suoraan RY4:n kylkeen. Muutkin hedelmäiset maut ovat loppujen lopuksi suurimmalta osin ihan positiivisia kokemuksia, vaikka aluksi suhtauduin niihin hieman epäilevästi :) Mutta tätä kannattaa Vizi ehdottomasti testata, ellei ole ollut jo kokeilulistalla.

SiB77

• HöyryGuru
  • Mä höyryän aina
« Vastaus #10 : 24.05.11 - klo:16:30 »
Dekang MoccaCoffee 24mg on aivan täydellisen makuista. Kannattaa kokeilla, ehdottomasti!
Laitteet: eGo-T | KGO | BombShell | VV-boxi | PSPmodi | Lavatube Ferraricaps Opetusvideoita
Savutta - yhdistyksen FB kotisivut. Liity
- Terveydelle ei voi laittaa hintaa

vanttila

• Höyrypää
« Vastaus #11 : 24.05.11 - klo:16:39 »
Dekang MoccaCoffee 24mg on aivan täydellisen makuista. Kannattaa kokeilla, ehdottomasti!

Mistäs tämmöstä mahtas saada?

tiputus

• Höyryttelijä
« Vastaus #12 : 12.06.11 - klo:14:03 »
Hyviä vinkejä aloittelijalle, kiitos vaan. Yksi asia kuitenkin askarruttaa. Youtubesta katsomieni videoiden / e-savuke ja ECF forumeita luettuani olen nyt siinä uskossa, että eGo-T:n (joka hankinnassa) kanssa kannattaa välttää tummia tai tosi paksuja nesteitä. Pitääkö paikkansa? Ja jos pitää, niin mitkähän noista TOP 5-nesteistä ovat niitä vaaleampia? Kiitos jo etukäteen.

SiB77

• HöyryGuru
  • Mä höyryän aina
« Vastaus #13 : 12.06.11 - klo:15:31 »
PG pohjaiset on ohkaisempia ja makua irtoaa paremmin, höyryä vähemmän.
VG pohjaiset on paksumpia, makua vähemmän, höyryä todella paljon.

Katsele PG-makuja niin ei voi mennä väärin. Litkun värillä ei ole väliä. Itsellä on tuossa 110ml pullo puhdasta VG:tä ja se on niin paksua siirappia, että ruiskulla ei onnistu edes imemään tuota.
Laitteet: eGo-T | KGO | BombShell | VV-boxi | PSPmodi | Lavatube Ferraricaps Opetusvideoita
Savutta - yhdistyksen FB kotisivut. Liity
- Terveydelle ei voi laittaa hintaa

Benali

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #14 : 05.09.11 - klo:10:47 »
Uusi käyttäjä ja ensi postaus. Olen antanut itseni ymmärtää kylän viisaiden miesten jutuista, että
XO olisi se nesteiden Rolls Royce. Nyt kuitenkin kyseiset nesteet puuttuvat top listoilta kokonaan, eikä
tuolla muuallakaan palstalla mainintoja näy.
Perusteluina viisaat miehet käyttivät tuoreutta ja laatua.

Miten on, onko kylän viisaat miehet viisaita ?

vanttila

• Höyrypää
« Vastaus #15 : 05.09.11 - klo:10:50 »
Ainakaan omat kokemukset XO-nesteistä ei vois olla kauempana Rolls Roycesta. Todella perus nesteitä, jos edes sitä imo. Taitaa ne oikeat Rolls Roycet löytyä joltain noista jenkkivalmistajista, niiden saatavuus euroopassa on vaan suht heikkoa. Makunsa kullakin tietenkin.

ViZi

• Höyryveturi
    • Sähkötupakkatietoa
« Vastaus #16 : 05.09.11 - klo:22:26 »
Ite en oo tällasista ikinä kuullutkaan tai ei nyt ainakaan tule mieleen mistä puhutaan :)

polskija

• Höyryttelijä
« Vastaus #17 : 05.09.11 - klo:23:01 »
Nuita taitaa ainakin saada Liberty Flightsilta.
(Haittaohjelman sisältävä linkki poistettu)

vanttila

• Höyrypää
« Vastaus #18 : 06.09.11 - klo:07:22 »
Joo, oiskohan olly jantyn nesteitä.

aude

• Höyryttelijä
    • mista.fi
« Vastaus #19 : 06.09.11 - klo:09:34 »
Eiköhän tässä ole kyse Liberty Flightin XO-nimellä myytävistä nesteistä. Tuo XO on vain Liberty Flightin "brändi" yrityksen itse sekoittamille nesteille, jotka on valmiiden kiinanesteiden sijaan sekoitettu itse käyttäen eurooppalaisia makuaineita. Eli tuotteet varmastikin poikkevat hieman maultaan mikäli niitä verrataan kiinanesteisiin, mutta eivät ne välttämättä joka maussa erotu edukseen.
www.mista.fi - Algae&Grey

Benali

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #20 : 06.09.11 - klo:09:43 »
Eiköhän tässä ole kyse Liberty Flightin XO-nimellä myytävistä nesteistä. Tuo XO on vain Liberty Flightin "brändi" yrityksen itse sekoittamille nesteille, jotka on valmiiden kiinanesteiden sijaan sekoitettu itse käyttäen eurooppalaisia makuaineita.

Näin olen itsekin ymmärtänyt. Plussana tietenkin siis tuoreus, itse ainakin sanovat, että neste on parhaimmillaan
vasta 5-6 vrk tilauksen jälkeen (+siitä eteenpäin) ja tekevät siis nesteet "tilausten mukaan", juuri tämän tuoreuden
takia.

Itse olen siis newbie ja liikun hyvinkin heikoilla jäillä ja kaikki kirjoittamani on siis "nettitietoa" tai toisen käden tietoa.

Itse olen yhden tilauksen tehnyt tuolta liberty-flights.co.uk :sta ja siihen mukaan 5ml pulloja eri makuja, jotta se oma
löytyisi. Vertailukohtia ei ole, mutta tämä tilaus toimi, kuin junan vessa. Kaikki härpäkkeet tuli suoraan suomen verkkovirtaan
sopivina ja manuaaleja + esitteitä suuri pino.

Darwin 1

• Höyrykonkari
« Vastaus #21 : 06.09.11 - klo:09:54 »
noista xo nesteistä tosiaan libertyn itse sekoittamia nesteitä oon 10 kunta nestettä kokeillu maku on vähän laimea mutta tuntuvat aika puhtailta nesteiltä aika samallaisia kun libertyltä tilatut dv-nesteet.tasa laatuisia ovat

Mukelo

• Höyrähtänyt
  • **
« Vastaus #22 : 09.10.11 - klo:12:15 »
Parhaat, valmistajista ei välttämättä tietoa niin tilalla mahdollisesti ostopaikka:

1. Luxury Blend (Liberty Flights)
2. RY4 (Swapsmoking - ehkä dekang valmistaja)
2. Premium Apple Pie (Dekang)
4. Flue Cured (Liberty Flights)
5. RY4 (FSUA)

Pahimmat:

1. RY4 (Cloud9)
2. Baileys & Coffee (Pink Spot)
3. Blu Spot (Pink Spot)

Muita erikoisen "pahoja" en olekaan sitten onneksi vielä maistellut, yritän etsiä hyviä :) Tuo Cloud9 RY4 oli kyllä hirveä kokemus, tuli mieleen jokin kamala lääke johon on vidduilun vuoksi tungettu epäinhimillinen määrä sorbitolia, hyi helvattu.

Tusina

• Höyrykonkari
  • Rimputarai.
« Vastaus #23 : 09.10.11 - klo:13:16 »
Tän hetken ehdoton top 3 tulee jenkeistä Vermillion Riveriltä:

1. Hard Lemonade (Pössäyttelin kokeilupäivänä melkein 5ml, mikä on ehkä viisinkertanen annos normiin. Oli vaan niin hyvää)
2. Cafe Coffee (Todella rikas kahvikonvehtimaku, neste on mustaa ku yö ja aika jäykkää)
3. Blueberry (Mustikka joka maistuu mustikalle mennen sekä tullen)

Tän jälkeen on vaikeempi päättää, koska kaikki muu mitä oon maistellu on noihin verrattuna aika laiskoja makuja.
Ehkä näin:

4. Premium DY4 (Decadent Vapors, ilmeisesti RY4-kopsu)
5. Florida Citrus Explosion (Vermillion River, raikas sitrus naminam, muttei ihan yhtä sitruksinen ku hard lemonade)
5. Green Cow (Decadent Vapors, raikas vähän omenainen "energiajuoma", epäilemättä loppuun mietitty maku)
5. Mint (Liberty Flightsilta tilattu, "normineste" olisko sitte dekangin. Raikastaa kodissa ja puutarhassa.)

Huonouksia:

1. USA Mix (Edesmenneestä MistELiquidista tilattua perusmömmöä, joka ei todellakaan ollut hyvää, vaikka aluksi niin luulin. Ensimmäinen nesteeni.)

2. Cinnamint (Decadent Vapors, en tiedä mikä tässä on vikana, mutta pahimmillaan se aiheuttaa melkein oksennusrefleksin. Parhaimmillaan se melkein toimii.)

Finnish

• Höyryttelijä
  • Digiolutta odotellessa
    • Rakkauden Ammattilaiset
« Vastaus #24 : 14.11.11 - klo:20:14 »
4. VG Tobacco (Dekang)
Todella tunkkainen tupakka e-neste

En oo oikeastaan mitään muita makuja kokeillu, mulla on Genesikseltä VG Tobacco ja Virginia tobacco, kumpikin maistuu todella hyvin analogiröökin jälkeen!

EDIT: Jeps, en tiedä onko Genesiksen litkut Dekangia (sivistäkää) mutta toi VG Tobacco on todellakin melkein ylitunkkainen neste. Mut VG Virginia Tobacco on kyllä ihan eri maata, todella miellyttävä maku jota jaksoi ihan koko päivän poltella. Oluen kanssa ja ilman.

Tilasin (kaverin kans) Genesikseltä 18mg RY4-litkua neljä 20ml:n pulloa ja saman satsin Virginia Tobaccoa, jos on RY4 on vielä parempi kuin Virginia tobacco niin kaveri saakoon Virginia tobaccot..
Echo Complete kit ja Virginia tobacco, life is good

Sähkötupakka keskustelualue | e-Savuke.com

« Vastaus #24 : 14.11.11 - klo:20:14 »
Easy Eliquid 5% alennus ToscanaMall.com e-nesteiden erikoiskauppa 5% alennuskoodi 2smok.com 5% alennuskoodi