Uusimmat arvostelut: SD KeyRing Ecig, HS Premium (Menthol Sensation, Delight, Impulse ja Storm) ja ECigWizardin Salmiakki (Salty Liquorice)
Täällä polteltiin Dekangin RYU4:ta ja Marlboroa. Jonkinlainen ikävä on joka tapauksessa tullut mentholia kohtaan, vaikka varsinkin ensimmäinen on todella hyvää. Onko kenelläkään tietoa, kenen valmistama menthol olisi ns. "parasta"?
Mun mielestä Totally Wickedin Menthol on sopivan mietoa ja hyvä yhdistelmä sekä mentolia että minttua. eCigs:n Minty Menthol on vähän samantapaista. On kyllä lopulta ihan käyttäjästä kiinni mistä tykkää, tiedän että jotkut eivät pidä näistä mentoleista ollenkaan Tupakka/mentoli-yhdistelmän jos haluat niin sitten pitää itse sotkea, euroopassa ei taideta missään myydä valmista sekoitusta. Yksi vaihtoehto on tietenkin ostaa mentoli-kiteitä ja ja tehdä vaikka tuosta Marlborosta menthol-versio.
Joo voi olla, mut mulla on nyt pointti se et jos ostan Liberty Flightsista tollasen alotuspakkauksen ni minkä makusena. Kun noista yksikään jota oon koittanu ei oikeen mulle maistu vakiosauhutteluun.
Tällä hetkellä kosteutaa mun 510 atomisoijaa kovasti laimenettu (8mg) Liberty Flights Highway kun sen maku on kamala 24mg voimakuudella.
Tässä on nyt muutama viikko tullut kehiteltyä RY4:mäistä makua Flavourartsin makuaineita käyttäen. Tätä on siis tullut melkein pelkästään höyryteltyä. Postaan reseptin kun en saa enää tuunattua makua paremmaksi
Lainaus käyttäjältä: ViZi - 23.06.10 - klo:15:44Tässä on nyt muutama viikko tullut kehiteltyä RY4:mäistä makua Flavourartsin makuaineita käyttäen. Tätä on siis tullut melkein pelkästään höyryteltyä. Postaan reseptin kun en saa enää tuunattua makua paremmaksi Maanantaina olis tulossa mulle Liberty Flights RY4 ja Menthol-Blend